Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima
Ovaj rad opisuje metodologiju mikrorazvojnih istraživanja, te sadrži pregled najčešćih pristupa u analizi mikrorazvojnih podataka. Pod mikrorazvojnim istraživanjima podrazumijeva se metodološki pristup u kojem se ispitanici opetovano u relativno kratkim vremenskim intervalima izlažu situaciji učenja...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000539826/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme 18 (2009), 1 ; str. 1-20 |
Glavni autor: | Ristić Dedić, Zrinka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Psihologijske teme |
LEADER | 02467naa a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | ZAG01000539826 | ||
003 | HR-ZaZAG | ||
005 | 20120710105002.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 110218s2009 ci | |||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)000759125 | ||
035 | |a (HR-ZaZAG)000539826 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
044 | |a ci |c hr | ||
100 | 1 | |a Ristić Dedić, Zrinka | |
245 | 1 | 0 | |a Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima / |c Zrinka Ristić Dedić. |
504 | |a Bibliografija: 21 jed. | ||
504 | |a Abstract | ||
520 | |a Ovaj rad opisuje metodologiju mikrorazvojnih istraživanja, te sadrži pregled najčešćih pristupa u analizi mikrorazvojnih podataka. Pod mikrorazvojnim istraživanjima podrazumijeva se metodološki pristup u kojem se ispitanici opetovano u relativno kratkim vremenskim intervalima izlažu situaciji učenja kako bi se istraživali procesi promjena u znanju, vještinama i razumijevanju (Granott i Parziale, 2002). Blizina i intenzitet opažanja u tim istraživanjima, kao i bogatstvo prikupljenih (kvalitativnih i kvantitativnih) podataka, omogućuju pristup tekućim procesima učenja, kao i praćenje toga kako učenici konstruiraju novo znanje i razvijaju strategije rada na zadacima. Zbog detaljnosti podataka o doživljajima i ponašanjima pojedinih ispitanika u vrijeme promjena, metoda je prikladna za ispitivanje individualnih razlika u procesima učenja i razvoja. Složenost metodologije mikrorazvojnih istraživanja nije, međutim, dovoljno praćena uporabom prikladnih analitičkih postupaka. Priroda i struktura podataka iz mikrorazvojnih istraživanja ne odgovara zahtjevima standardnih analitičkih metoda (npr. analizi varijance), a primjenom isključivo deskriptivnih analiza i grafičkog prikazivanja podataka se ispuštaju važni podaci o procesima promjena, i onemogućuje se testiranje složenih istraživačkih hipoteza | ||
773 | 0 | |t Psihologijske teme |x 1332-0742 |g 18 (2009), 1 ; str. 1-20 | |
998 | |a dalo110218 | ||
LKR | |a ANA |b 73818 |l ZAG01 |m Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima / |n Psihologijske teme |v 18 (2009), 1 ; str. 1-20 | ||
OWN | |a FFDI | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/psihologijske-teme |y Psihologijske teme |
PLK | |a UP |l ZAG01 |b 000073818 |m Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima / |n Psihologijske teme |