Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima

Ovaj rad opisuje metodologiju mikrorazvojnih istraživanja, te sadrži pregled najčešćih pristupa u analizi mikrorazvojnih podataka. Pod mikrorazvojnim istraživanjima podrazumijeva se metodološki pristup u kojem se ispitanici opetovano u relativno kratkim vremenskim intervalima izlažu situaciji učenja...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000539826/Details
Matična publikacija: Psihologijske teme
18 (2009), 1 ; str. 1-20
Glavni autor: Ristić Dedić, Zrinka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Psihologijske teme
LEADER 02467naa a2200301 i 4500
001 ZAG01000539826
003 HR-ZaZAG
005 20120710105002.0
007 ta
008 110218s2009 ci | |||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)000759125 
035 |a (HR-ZaZAG)000539826 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Ristić Dedić, Zrinka 
245 1 0 |a Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima /  |c Zrinka Ristić Dedić. 
504 |a Bibliografija: 21 jed. 
504 |a Abstract 
520 |a Ovaj rad opisuje metodologiju mikrorazvojnih istraživanja, te sadrži pregled najčešćih pristupa u analizi mikrorazvojnih podataka. Pod mikrorazvojnim istraživanjima podrazumijeva se metodološki pristup u kojem se ispitanici opetovano u relativno kratkim vremenskim intervalima izlažu situaciji učenja kako bi se istraživali procesi promjena u znanju, vještinama i razumijevanju (Granott i Parziale, 2002). Blizina i intenzitet opažanja u tim istraživanjima, kao i bogatstvo prikupljenih (kvalitativnih i kvantitativnih) podataka, omogućuju pristup tekućim procesima učenja, kao i praćenje toga kako učenici konstruiraju novo znanje i razvijaju strategije rada na zadacima. Zbog detaljnosti podataka o doživljajima i ponašanjima pojedinih ispitanika u vrijeme promjena, metoda je prikladna za ispitivanje individualnih razlika u procesima učenja i razvoja. Složenost metodologije mikrorazvojnih istraživanja nije, međutim, dovoljno praćena uporabom prikladnih analitičkih postupaka. Priroda i struktura podataka iz mikrorazvojnih istraživanja ne odgovara zahtjevima standardnih analitičkih metoda (npr. analizi varijance), a primjenom isključivo deskriptivnih analiza i grafičkog prikazivanja podataka se ispuštaju važni podaci o procesima promjena, i onemogućuje se testiranje složenih istraživačkih hipoteza 
773 0 |t Psihologijske teme  |x 1332-0742  |g 18 (2009), 1 ; str. 1-20 
998 |a dalo110218 
LKR |a ANA  |b 73818  |l ZAG01  |m Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima /  |n Psihologijske teme  |v 18 (2009), 1 ; str. 1-20 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/psihologijske-teme  |y Psihologijske teme 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000073818  |m Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima /  |n Psihologijske teme