Različiti aspekti poznavanja rječnika i razumijevanje teksta kod učenika osnovne škole
S obzirom na to da se poznavanje rječnika u dosadašnjim istraživanjima pokazalo kao jedan od ključnih činitelja kako u postizanju uspjeha na zadacima razumijevanja teksta, tako i na području školskoga uspjeha, cilj je ovoga istraživanja bio ispitati koji stupanj snage poznavanja rječnika može najbol...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000539848 |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme 18 (2009), 1 ; str. 99-117 |
Glavni autor: | Didović, Martina (-) |
Ostali autori: | Kolić-Vehovec, Svjetlana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Psihologijske teme |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: