|
|
|
|
LEADER |
01544naa a2200349 i 4500 |
001 |
ZAG01000539924 |
003 |
HR-ZaZAG |
005 |
20120711095558.0 |
007 |
ta |
008 |
111121s2011 ci | |||| ||hrv |
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)000787022
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaZAG)000539924
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 159.9
|2 MRF 1998.
|
100 |
1 |
|
|a Pavlin-Bernardić, Nina
|
245 |
1 |
0 |
|a Kad u matematici "više" zapravo znači "manje" :
|b analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe /
|c Nina Pavlin-Bernardić, Daria Rovan, Vesna Vlahović-Štetić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 127-129
|
504 |
|
|
|a Abstract
|
653 |
|
0 |
|a Nastava matematike
|a Analiza uspješnosti
|a Problemski zadaci
|a Zadaci usporedbe
|
700 |
1 |
|
|a Rovan, Daria
|
700 |
1 |
|
|a Vlahović-Štetić, Vesna
|
773 |
0 |
|
|t Psihologijske teme
|x 1332-0742
|g 20 (2011), 1 ; str. 115-130
|
998 |
|
|
|a rado111121
|a rads120402
|
LKR |
|
|
|a ANA
|b 73818
|l ZAG01
|m Kad u matematici "više" zapravo znači "manje" : analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe /
|n Psihologijske teme
|v 20 (2011), 1 ; str. 115-130
|
OWN |
|
|
|a FFDI
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=102606
|y Elektronička verzija članka
|
PLK |
|
|
|a UP
|l ZAG01
|b 000073818
|m Kad u matematici "više" zapravo znači "manje" : analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe /
|n Psihologijske teme
|