Društvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici
U tekstu se daje pregled tema vezanih uz operativno određenje prirodoznanstvenih kompetencija za obvezno i opće obrazovanje. Slijedom uvođenja pojma "kompetencije" u europski obrazovni diskurs analiziraju se njegove poveznice sa srodnim pojmovima, te odnos prema "prirodoznanstvenoj pi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000552757/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Sociologija i prostor 47 (2009), 2(184) ; str. 165-185 |
Glavni autor: | Domazet, Mladen, filozof (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Sociologija i prostor |
LEADER | 02226naa a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | ZAG01000552757 | ||
003 | HR-ZaZAG | ||
005 | 20130107101728.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 101102s2009 ci | |||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)000747353 | ||
035 | |a (HR-ZaZAG)000552757 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 373 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Domazet, Mladen, |c filozof | |
245 | 1 | 0 | |a Društvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici / |c Mladen Domazet. |
504 | |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 36 jed | ||
504 | |a Abstract | ||
520 | |a U tekstu se daje pregled tema vezanih uz operativno određenje prirodoznanstvenih kompetencija za obvezno i opće obrazovanje. Slijedom uvođenja pojma "kompetencije" u europski obrazovni diskurs analiziraju se njegove poveznice sa srodnim pojmovima, te odnos prema "prirodoznanstvenoj pismenosti". Pozivi na razvoj "prirodoznanstvene pismenosti" prikazuju se kao iskorak iz usvajanja disciplinski značajnih činjenica, a prema modelu obrazovanja kao razvoju kompetencija poželjnih za ispunjenje osobnih stremljenja i društvenih potreba. Posebno se analizira utjecaj društvenih potreba na operacionalizaciju kompetencijskih modela, te problematizira uloga stavova učenika prema predmetnim sadržajima u svjetlu primjera operacionalizacije za potrebe OECD PISA testiranja, u kojem kompetenciju pojmovno određuju i znanja i stavovi. Također se upozorava i na rezultate istraživanja koja ukazuju na negativan stav učenika u Hrvatskoj prema prirodoslovnim predmetima | ||
653 | 0 | |a Opće obrazovanje |a Prirodoznanstvene kompetencije | |
773 | 0 | |t Sociologija i prostor |x 1846-5226 |g 47 (2009), 2(184) ; str. 165-185 | |
998 | |a dalo101102 |c zvdo120425 | ||
LKR | |a ANA |b 551324 |l ZAG01 |m Društvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici / |n Sociologija i prostor |v 47 (2009), 2(184) ; str. 165-185 | ||
OWN | |a FFDI | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/sociologija-i-prostor |y Sociologija i prostor |
PLK | |a UP |l ZAG01 |b 000551324 |m Društvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici / |n Sociologija i prostor |