Children’s play as a context for managing physiological arousal and learning emotion regulation

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000590024/Details
Matična publikacija: Psihologijske teme
22 (2013), 2 ; str. 183-204
Glavni autor: LaFreniere, Peter (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01274naa a2200289 i 4500
001 ZAG01000590024
003 HR-ZaZAG
005 20141224093708.0
007 ta
008 141126s2013 ci | |0|| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)000892807 
035 |a (HR-ZaZAG)000590024 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 159.9  |2 MRF 2011. 
100 1 |a LaFreniere, Peter 
245 1 0 |a Children’s play as a context for managing physiological arousal and learning emotion regulation /  |c Peter LaFreniere. 
504 |a Bibliografija: str. 200-204 
653 0 |a Igra  |a Dječja igra  |a Emocije  |a Empatija  |a Socijalne kompetencije 
773 0 |t Psihologijske teme  |x 1332-0742  |g 22 (2013), 2 ; str. 183-204 
998 |a dalo141126 
LKR |a ANA  |b 73818  |l ZAG01  |m Children’s play as a context for managing physiological arousal and learning emotion regulation /  |n Psihologijske teme  |v 22 (2013), 2 ; str. 183-204  |r 7730 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=159888  |y Elektronička verzija članka 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000073818  |m Children’s play as a context for managing physiological arousal and learning emotion regulation /  |n U: Psihologijske teme