Examining change in metacognitive knowledge and metacognitive control during motor learning

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000621593/Details
Matična publikacija: Psihologijske teme
23 (2014), 1 ; str. 53-76
Glavni autor: Sangster Jokić, Claire (-)
Ostali autori: Whitebread, David (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01613naa a2200325 i 4500
001 ZAG01000621593
003 HR-ZaZAG
005 20170302095056.0
007 ta
008 160621s2014 ci | |0|| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)000936918 
035 |a (HR-ZaZAG)000621593 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |d HR-ZaFFD  |e ppiak 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 159.9  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 376  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Sangster Jokić, Claire 
245 1 0 |a Examining change in metacognitive knowledge and metacognitive control during motor learning :  |b what can be learned by combining methodological approaches? /  |c Claire Sangster Jokić, David Whitebread. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 73-76 
653 0 |a Metakognicija  |a Motoričko učenje  |a Razvojni poremećaj koordinacije  |a Djeca s teškoćama u razvoju  |a Metodologija 
700 1 |a Whitebread, David 
773 0 |t Psihologijske teme  |x 1332-0742  |g 23 (2014), 1 ; str. 53-76 
998 |a rpeo160621 
LKR |a ANA  |b 73818  |l ZAG01  |m Examining change in metacognitive knowledge and metacognitive control during motor learning : what can be learned by combining methodological approaches?  |n Psihologijske teme  |v 23 (2014), 1 ; str. 53-76  |r 7730 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=178353  |y Elektronička verzija članka 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000073818  |m Examining change in metacognitive knowledge and metacognitive control during motor learning : what can be learned by combining methodological approaches?  |n U: Psihologijske teme