|
|
|
|
| LEADER |
01646nam a2200397ui 4500 |
| 005 |
20130524103610.0 |
| 008 |
021108s2002 |||a |||||||||| ||hrv|d |
| 020 |
|
|
|a 9536101505
|
| 035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL226
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
| 041 |
1 |
|
|a hrv
|
| 080 |
|
|
|a 37.02:371.3
|
| 100 |
1 |
|
|a Meyer, Hilbert.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Didaktika razredne kvake :
|b rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole /
|c Hilbert Meyer ; [preveo s njemačkog: Vladimir Adamček].
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Educa,
|c 2002.
|
| 300 |
|
|
|a 237 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm
|
| 440 |
|
0 |
|a Educa ;
|v 57
|
| 500 |
|
|
|a Prijevod djela: Turklinkendidaktik: Aufsatze fur Didaktik, Methodik und Schulenwicklung
|
| 504 |
|
|
|a Bibliografija nakon svakog poglavlja
|
| 504 |
|
|
|a Str. 235-237: Kazalo
|
| 505 |
8 |
|
|a Didaktika i metodika -- Što je didaktika -- Nekritička uporaba pojma preuranjenosti kao didaktički problem -- Teškoće u usvajanju didaktičkog teorijskog znanja -- Pledoaje za ponovno oživljavanje frontalne nastave -- Didaktika razredne kvake -- Razvitak škole i profesionalizacija -- Što je škola koja uči -- Razvitak nastave kao temelj razvitka škole -- Profesionalizacija u izobrazbi nastavnika
|
| 653 |
|
0 |
|a didaktika
|a nastavne metode
|
| 653 |
|
0 |
|a metode podučavanja
|
| 700 |
1 |
|
|4 trl
|a Adamček, Vladimir.
|
| 942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|d PED |
|h BF08
|i MEY d
|6 BF08_MEY_D
|
| 991 |
|
|
|a ped16795
|
| 991 |
|
|
|a ped16796
|
| 991 |
|
|
|a ped16797
|
| 991 |
|
|
|a ped16798
|
| 991 |
|
|
|a ped16799
|
| 991 |
|
|
|a ped18171
|
| 991 |
|
|
|a ped18172
|
| 991 |
|
|
|a ped18409
|
| 991 |
|
|
|a ped18410
|
| 992 |
|
|
|a PE
|b NV
|c 20021108
|
| 999 |
|
|
|c 134933
|d 134933
|