Didaktika razredne kvake
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:134933/TOC |
|---|---|
| Glavni autor: | Meyer, Hilbert (-) |
| Ostali autori: | Adamček, Vladimir (Translator) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
Educa,
2002.
|
| Nakladnička cjelina: |
Educa ;
57 |
| Predmet: |
Sadržaj:
- Didaktika i metodika
- Što je didaktika
- Nekritička uporaba pojma preuranjenosti kao didaktički problem
- Teškoće u usvajanju didaktičkog teorijskog znanja
- Pledoaje za ponovno oživljavanje frontalne nastave
- Didaktika razredne kvake
- Razvitak škole i profesionalizacija
- Što je škola koja uči
- Razvitak nastave kao temelj razvitka škole
- Profesionalizacija u izobrazbi nastavnika


