|
|
|
|
LEADER |
02759nam a2200925ui 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
008 |
080101s2000 |||a |||||||||| ||hrv|d |
999 |
|
|
|c 149948
|d 149948
|
020 |
|
|
|a 9531690502
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF komL6112
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF srcL549
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF sfbL1274
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 791.43
|
080 |
|
|
|a 791.43.01
|
100 |
1 |
|
|a Peterlić, Ante
|9 818
|
245 |
1 |
0 |
|a Osnove teorije filma /
|c Ante Peterlić.
|
250 |
|
|
|a 3. izd.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Hrvatska sveučilišna naklada,
|c 2000.
|
300 |
|
|
|a 252 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm
|
504 |
|
|
|a Str. 245-248: Bibliografija
|
505 |
8 |
|
|a FILMSKI ZAPIS
|
505 |
8 |
|
|a Izum
|
505 |
8 |
|
|a Film i opažaj zbilje
|
505 |
8 |
|
|a a) Čimbenici sličnosti
|
505 |
8 |
|
|a b) Čimbenici razlike
|
505 |
8 |
|
|a Opća svojstva filmskog zapisa
|
505 |
8 |
|
|a Gledališni doživljaj
|
505 |
8 |
|
|a Film
|
505 |
8 |
|
|a Vrste filmova i srodni mediji
|
505 |
8 |
|
|a OBLICI FILMSKOG ZAPISA
|
505 |
8 |
|
|a Opažaj i funkcija oblika filmskog zapisa
|
505 |
8 |
|
|a Stalna svojstva filma
|
505 |
8 |
|
|a Kadar
|
505 |
8 |
|
|a Okvir
|
505 |
8 |
|
|a Položaji kamere
|
505 |
8 |
|
|a Plan
|
505 |
8 |
|
|a Kutovi snimanja
|
505 |
8 |
|
|a Stanja kamere
|
505 |
8 |
|
|a Slikovne odlike filmskoga zapisa
|
505 |
8 |
|
|a Crno-bijeli film
|
505 |
8 |
|
|a Film u boji
|
505 |
8 |
|
|a Osvjetljenje
|
505 |
8 |
|
|a Objektivi
|
505 |
8 |
|
|a Pokret unutar kadra
|
505 |
8 |
|
|a Preobrazbe pokreta
|
505 |
8 |
|
|a Kompozicija kadra, format, mizanscena
|
505 |
8 |
|
|a Scenografija, kostimi i maska
|
505 |
8 |
|
|a ZVUK
|
505 |
8 |
|
|a Zvuk
|
505 |
8 |
|
|a Šumovi
|
505 |
8 |
|
|a Govor
|
505 |
8 |
|
|a Glazba
|
505 |
8 |
|
|a MONTAŽA
|
505 |
8 |
|
|a Montaža
|
505 |
8 |
|
|a a) Načini montiranja
|
505 |
8 |
|
|a b) Montaža s obzirom na sadržaj kadrova
|
505 |
8 |
|
|a Funkcije montaže
|
505 |
8 |
|
|a Sažetak i zaključak
|
505 |
8 |
|
|a FILMSKO DJELO
|
505 |
8 |
|
|a Dio i cjelina
|
505 |
8 |
|
|a Načela sjedinjavanja
|
505 |
8 |
|
|a Svojstva i imperativi građe
|
505 |
8 |
|
|a Filmsko vrijeme
|
505 |
8 |
|
|a Filmski prostor
|
505 |
8 |
|
|a Prikazivanje čovjeka i lik
|
505 |
8 |
|
|a Strukture logičnog izlaganja
|
505 |
8 |
|
|a Filmski ritam
|
505 |
8 |
|
|a Filmska priča
|
505 |
8 |
|
|a Filmski rodovi
|
505 |
8 |
|
|a a) Dokumentarni film
|
505 |
8 |
|
|a b) Igrani film
|
505 |
8 |
|
|a c) Eksperimentalni film
|
505 |
8 |
|
|a Pripovjedač i film
|
505 |
8 |
|
|a Filmski zapis -- Oblici filmskoga zapisa -- Zvuk -- Montaža -- Filmsko djelo
|
653 |
|
|
|a teorija filma -- osnovni pojmovi
|
653 |
|
|
|a film
|
653 |
|
|
|a filmska umjetnost - teorija
|
942 |
|
|
|c KNJ
|d KOM | 791.43 | PET | O-3
|d SRC | 791.43 | PET | O
|d SLF | 24574
|
992 |
|
|
|a KK
|b ŽV
|c 200801
|