Osnove teorije filma
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:149948/TOC |
---|---|
Glavni autor: | Peterlić, Ante (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
Hrvatska sveučilišna naklada,
2000.
|
Izdanje: | 3. izd |
Predmet: |
Sadržaj:
- FILMSKI ZAPIS
- Izum
- Film i opažaj zbilje
- a) Čimbenici sličnosti
- b) Čimbenici razlike
- Opća svojstva filmskog zapisa
- Gledališni doživljaj
- Film
- Vrste filmova i srodni mediji
- OBLICI FILMSKOG ZAPISA
- Opažaj i funkcija oblika filmskog zapisa
- Stalna svojstva filma
- Kadar
- Okvir
- Položaji kamere
- Plan
- Kutovi snimanja
- Stanja kamere
- Slikovne odlike filmskoga zapisa
- Crno-bijeli film
- Film u boji
- Osvjetljenje
- Objektivi
- Pokret unutar kadra
- Preobrazbe pokreta
- Kompozicija kadra, format, mizanscena
- Scenografija, kostimi i maska
- ZVUK
- Zvuk
- Šumovi
- Govor
- Glazba
- MONTAŽA
- Montaža
- a) Načini montiranja
- b) Montaža s obzirom na sadržaj kadrova
- Funkcije montaže
- Sažetak i zaključak
- FILMSKO DJELO
- Dio i cjelina
- Načela sjedinjavanja
- Svojstva i imperativi građe
- Filmsko vrijeme
- Filmski prostor
- Prikazivanje čovjeka i lik
- Strukture logičnog izlaganja
- Filmski ritam
- Filmska priča
- Filmski rodovi
- a) Dokumentarni film
- b) Igrani film
- c) Eksperimentalni film
- Pripovjedač i film
- Filmski zapis
- Oblici filmskoga zapisa
- Zvuk
- Montaža
- Filmsko djelo