Osnove teorije filma

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:149948/TOC
Glavni autor: Peterlić, Ante (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Hrvatska sveučilišna naklada, 2000.
Izdanje: 3. izd
Predmet:
Sadržaj:
  • FILMSKI ZAPIS
  • Izum
  • Film i opažaj zbilje
  • a) Čimbenici sličnosti
  • b) Čimbenici razlike
  • Opća svojstva filmskog zapisa
  • Gledališni doživljaj
  • Film
  • Vrste filmova i srodni mediji
  • OBLICI FILMSKOG ZAPISA
  • Opažaj i funkcija oblika filmskog zapisa
  • Stalna svojstva filma
  • Kadar
  • Okvir
  • Položaji kamere
  • Plan
  • Kutovi snimanja
  • Stanja kamere
  • Slikovne odlike filmskoga zapisa
  • Crno-bijeli film
  • Film u boji
  • Osvjetljenje
  • Objektivi
  • Pokret unutar kadra
  • Preobrazbe pokreta
  • Kompozicija kadra, format, mizanscena
  • Scenografija, kostimi i maska
  • ZVUK
  • Zvuk
  • Šumovi
  • Govor
  • Glazba
  • MONTAŽA
  • Montaža
  • a) Načini montiranja
  • b) Montaža s obzirom na sadržaj kadrova
  • Funkcije montaže
  • Sažetak i zaključak
  • FILMSKO DJELO
  • Dio i cjelina
  • Načela sjedinjavanja
  • Svojstva i imperativi građe
  • Filmsko vrijeme
  • Filmski prostor
  • Prikazivanje čovjeka i lik
  • Strukture logičnog izlaganja
  • Filmski ritam
  • Filmska priča
  • Filmski rodovi
  • a) Dokumentarni film
  • b) Igrani film
  • c) Eksperimentalni film
  • Pripovjedač i film
  • Filmski zapis
  • Oblici filmskoga zapisa
  • Zvuk
  • Montaža
  • Filmsko djelo