Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232533/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Kopić, Kristina (-) |
| Vrsta građe: | Rukopis |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
K. Kopić,
2007.
|
| Predmet: | |
| Online pristup: |
Digitalni arhiv |
APA stil citiranja
Kopić, K. (2007). Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić.
Chicago stil citiranjaKopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić, 2007.
MLA stil citiranjaKopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić, 2007.