Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232913/Similar
Glavni autor: Dobrota, Snježana (Author)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2000.
Predmet:

APA stil citiranja

Dobrota, S. (2000). Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju.

Chicago stil citiranja

Dobrota, Snježana. Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2000.

MLA stil citiranja

Dobrota, Snježana. Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2000.