Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:269705/Details |
---|---|
Glavni autor: | Mardešić, Sandra (-) |
Vrsta građe: | Rukopis |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
S. Mardešić,
2011.
|
Predmet: |
LEADER | 00738ntm a22001577i 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20120116072521.0 | ||
008 | 090421s2011 hr | | m 000 0 hrv|d | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mardešić, Sandra | |
245 | 1 | 0 | |a Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika : |b doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis / |c Sandra Mardešić ; [mentori Jelena Mihaljević-Djigunović, Sanja Čurković Kalebić]. |
260 | |a Zagreb : |b S. Mardešić, |c 2011. | ||
300 | |a 261 str. ; 30 cm | ||
502 | |a Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet | ||
653 | 6 | |a doktorska disertacija | |
942 | |b OCJ |c DIS | ||
999 | |c 269705 |d 269703 |