Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:269705/Details
Glavni autor: Mardešić, Sandra (-)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : S. Mardešić, 2011.
Predmet:
LEADER 00738ntm a22001577i 4500
005 20120116072521.0
008 090421s2011 hr | | m 000 0 hrv|d
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mardešić, Sandra 
245 1 0 |a Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika :   |b doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis /  |c Sandra Mardešić ; [mentori Jelena Mihaljević-Djigunović, Sanja Čurković Kalebić]. 
260 |a Zagreb :  |b S. Mardešić,  |c 2011. 
300 |a 261 str. ; 30 cm 
502 |a Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet 
653 6 |a doktorska disertacija 
942 |b OCJ  |c DIS 
999 |c 269705  |d 269703