Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:269705/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Mardešić, Sandra (-) |
Vrsta građe: | Rukopis |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
S. Mardešić,
2011.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Mardešić, S. (2011). Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika: Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika : doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis. Zagreb: S. Mardešić.
Chicago stil citiranjaMardešić, Sandra. Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika: Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika : doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis. Zagreb: S. Mardešić, 2011.
MLA stil citiranjaMardešić, Sandra. Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika: Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika : doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis. Zagreb: S. Mardešić, 2011.