Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:269705/Similar
Glavni autor: Mardešić, Sandra (-)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : S. Mardešić, 2011.
Predmet:

APA stil citiranja

Mardešić, S. (2011). Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika: Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika : doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis. Zagreb: S. Mardešić.

Chicago stil citiranja

Mardešić, Sandra. Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika: Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika : doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis. Zagreb: S. Mardešić, 2011.

MLA stil citiranja

Mardešić, Sandra. Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika: Uloga refleksivnoga pristupa u inicijalnom obrazovanju nastavnika stranih jezika : doktorski rad = The role of the reflective approach in the initial foreign language teacher education : doctoral thesis. Zagreb: S. Mardešić, 2011.