Osobni i kontekstualni ciljevi postignuća u samoreguliranom učenju

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:270253/Details
Glavni autor: Pahljina-Reinić, Rosanda (-)
Ostali autori: Kolić-Vehovec, Svjetlana (Thesis advisor)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : R. Pahljina-Reinić, 2011.
Predmet:
LEADER 02032ntm a2200313ui 4500
005 20120131125519.0
008 090421s2011 hr | | m 000 0 hrv|d
035 |a HR-ZaFF psiMD351 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Pahljina-Reinić, Rosanda 
245 1 0 |a Osobni i kontekstualni ciljevi postignuća u samoreguliranom učenju :  |b doktorska disertacija /  |c Rosanda Pahljina-Reinić ; [mentor Svjetlana Kolić-Vehovec] 
260 |a Zagreb :  |b R. Pahljina-Reinić,  |c 2011. 
300 |a 171 str. 
502 |a Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju 
567 |a Upitnik općih podataka 
567 |a Skala orijentacije na učenje  
567 |a Skala orijentacije na izvedbu 
567 |a Skala uzoraka adaptivnog učenja = Patterns of Adaptive Learning Scales - PALS (Midgley i sur., 2000) 
567 |a Skale ciljnih orijentacija iz upitnika Komponente samoreguliranog učenja = The Components of Self-Regulated Learning - CSRL (Niemivirta, 1996, 1998) 
567 |a 5 zadataka sastavljenih u svrhu provjere predznanja učenika vezanog uz sadržaj ekspozitornog teksta "Atribucijska teorija motivacije" 
567 |a Procjene očekivane težine zadatka na skali Likertovg tipa od 5 stupnjeva 
567 |a Prilagođene tvrdnje iz motivacijske skale Samodjelotvornost za učenje i izvedbu iz Upitnika motiviranih strategija za učenje = Motivated Learning Questionnaire - MSLQ (Pintrich i sur., 1993) 
567 |a Skale emocija povezanih s učenjem kao dio Upitnika akademskih emocija = Academic Emotions Questionnaire - AEQ (Pekrun i sur., 2002) 
567 |a Procjene percipirane težine zadatka nakon učenja ekspozitornog teksta na skali Likertovg tipa od 5 stupnjeva 
567 |a Skala usvojenih ciljeva postignuća, uloženog truda i uključivanja 8u zadatak 
653 6 |a doktorska disertacija  |a osobni ciljevi postignuća  |a interes  |a akademske emocije  |a strategije učenja  |a akademsko postignuće 
700 |4 ths  |a Kolić-Vehovec, Svjetlana 
942 |b OCJ  |c DIS 
999 |c 270253  |d 270251