|
|
|
|
LEADER |
02032ntm a2200313ui 4500 |
005 |
20120131125519.0 |
008 |
090421s2011 hr | | m 000 0 hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFF psiMD351
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Pahljina-Reinić, Rosanda
|
245 |
1 |
0 |
|a Osobni i kontekstualni ciljevi postignuća u samoreguliranom učenju :
|b doktorska disertacija /
|c Rosanda Pahljina-Reinić ; [mentor Svjetlana Kolić-Vehovec]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b R. Pahljina-Reinić,
|c 2011.
|
300 |
|
|
|a 171 str.
|
502 |
|
|
|a Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju
|
567 |
|
|
|a Upitnik općih podataka
|
567 |
|
|
|a Skala orijentacije na učenje
|
567 |
|
|
|a Skala orijentacije na izvedbu
|
567 |
|
|
|a Skala uzoraka adaptivnog učenja = Patterns of Adaptive Learning Scales - PALS (Midgley i sur., 2000)
|
567 |
|
|
|a Skale ciljnih orijentacija iz upitnika Komponente samoreguliranog učenja = The Components of Self-Regulated Learning - CSRL (Niemivirta, 1996, 1998)
|
567 |
|
|
|a 5 zadataka sastavljenih u svrhu provjere predznanja učenika vezanog uz sadržaj ekspozitornog teksta "Atribucijska teorija motivacije"
|
567 |
|
|
|a Procjene očekivane težine zadatka na skali Likertovg tipa od 5 stupnjeva
|
567 |
|
|
|a Prilagođene tvrdnje iz motivacijske skale Samodjelotvornost za učenje i izvedbu iz Upitnika motiviranih strategija za učenje = Motivated Learning Questionnaire - MSLQ (Pintrich i sur., 1993)
|
567 |
|
|
|a Skale emocija povezanih s učenjem kao dio Upitnika akademskih emocija = Academic Emotions Questionnaire - AEQ (Pekrun i sur., 2002)
|
567 |
|
|
|a Procjene percipirane težine zadatka nakon učenja ekspozitornog teksta na skali Likertovg tipa od 5 stupnjeva
|
567 |
|
|
|a Skala usvojenih ciljeva postignuća, uloženog truda i uključivanja 8u zadatak
|
653 |
|
6 |
|a doktorska disertacija
|a osobni ciljevi postignuća
|a interes
|a akademske emocije
|a strategije učenja
|a akademsko postignuće
|
700 |
|
|
|4 ths
|a Kolić-Vehovec, Svjetlana
|
942 |
|
|
|b OCJ
|c DIS
|
999 |
|
|
|c 270253
|d 270251
|