Škola kao prostor socijalne integracije djece i mladih u Vukovaru
Knjiga prikazuje rezultate desetogodišnjeg istraživanja stavova prema školovanju u Vukovaru, na uzorku učenika u nastavi na hrvatskom i u nastavi na srpskom jeziku i pismu i njihovih roditelja. Ukupno je ispitano 2117 učenika i 2737 roditelja, u tri vremenske točke: 2001., 2007. i 2011. godine. Tako...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:290794/Similar |
|---|---|
| Glavni autori: | Čorkalo Biruški, Dinka (-), Ajduković, Dean (Author) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
Zaklada Friedrich Ebert,
2012.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Čorkalo Biruški, D. (2012). Škola kao prostor socijalne integracije djece i mladih u Vukovaru: Škola kao prostor socijalne integracije djece i mladih u Vukovaru. Zagreb: Zaklada Friedrich Ebert.
Chicago stil citiranjaČorkalo Biruški, Dinka. Škola kao prostor socijalne integracije djece i mladih u Vukovaru: Škola kao prostor socijalne integracije djece i mladih u Vukovaru. Zagreb: Zaklada Friedrich Ebert, 2012.
MLA stil citiranjaČorkalo Biruški, Dinka. Škola kao prostor socijalne integracije djece i mladih u Vukovaru: Škola kao prostor socijalne integracije djece i mladih u Vukovaru. Zagreb: Zaklada Friedrich Ebert, 2012.


