Tri atributivna problema srednjotalijanskih škola, Daddi, Lo Spagna, Cigoli u Strossmayerovoj galeriji

Uvažavajući nova istraživanja i autopsiju komparativnoga materijala u inozemstvu razmotreni su atributivni problemi triju slika u Strossmayerovoj galeriji u Zagrebu. Fragment Raspeća je najstarija slika u Galeriji. Umjesto atribucije Daddiju, kako prenose kalatozi ili Daddijevoj radionici, kako ukaz...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304761/Details
Matična publikacija: Radovi Insituta za povijest umjetnosti
21 (1997), 21 ; str. 68-77
Glavni autor: Cvetnić, Sanja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01661naa a2200241uu 4500
008 131105s1997 xx hrv|d
022 |a 0350-3437 
035 |a (CROSBI)17560 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Cvetnić, Sanja 
245 1 0 |a Tri atributivna problema srednjotalijanskih škola, Daddi, Lo Spagna, Cigoli u Strossmayerovoj galeriji /  |c Cvetnić, Sanja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Three Problems of Attribution, Paintings From Central Italy at the Strossmayer Gallery in Zagreb, Daddi, Lo Spagna and Cigoli 
300 |a 68-77  |f str. 
363 |a 21  |b 21  |i 1997 
520 |a Uvažavajući nova istraživanja i autopsiju komparativnoga materijala u inozemstvu razmotreni su atributivni problemi triju slika u Strossmayerovoj galeriji u Zagrebu. Fragment Raspeća je najstarija slika u Galeriji. Umjesto atribucije Daddiju, kako prenose kalatozi ili Daddijevoj radionici, kako ukazuju Offner i Boskovits, predlaže se Daddijev bliži sljedbenik, autor Navještenja u Louvru, Pariz. Bogorodica zaštitnica Giovannija Lo Spagna uspoređena je s freskama u Umbriji i crtežom u bečkoj Albertini. Slika Ecce Homo, pripisana Lodovicu Caracciju je kopija po istoj temi autografa koji se nalazi u firentinskoj galeriji Pitti. 
536 |a Projekt MZOS  |f 101112 
546 |a HRV 
690 |a 6.05 
693 |a Strossmayerova galerija, slikarstvo, Daddi, Lo Spagna, Cigoli  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Strossmayer gallery, painting, Daddi, Lo Spagna, Cigoli  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Radovi Insituta za povijest umjetnosti  |x 0350-3437  |g 21 (1997), 21 ; str. 68-77 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 304761  |d 304759