Znanstvena utemeljenost istraživanja korisnika školskih knjižnica

U radu se govori o istraživanjima korisnika školskih knjižnica koja su provedena u Hrvatskoj. Prvo se analiziraju uporabljene metode i tehnike, a zatim se pokušava utvrditi valjanost takvih istraživanja i odrediti greške i pristranost koje su u pojedinim istraživanjima učinjene za razliku od onih gr...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305312/Details
Matična publikacija: Knjižnica
40 (1996), 3/4 ; str. 153-167
Glavni autor: Lasić-Lazić, Jadranka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01313naa a2200241uu 4500
008 131105s1996 xx hrv|d
022 |a 0023-2424 
035 |a (CROSBI)73220 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Lasić-Lazić, Jadranka 
245 1 0 |a Znanstvena utemeljenost istraživanja korisnika školskih knjižnica /  |c Lasić-Lazić, Jadranka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Scientific foundation of school-library users research 
300 |a 153-167  |f str. 
363 |a 40  |b 3/4  |i 1996 
520 |a U radu se govori o istraživanjima korisnika školskih knjižnica koja su provedena u Hrvatskoj. Prvo se analiziraju uporabljene metode i tehnike, a zatim se pokušava utvrditi valjanost takvih istraživanja i odrediti greške i pristranost koje su u pojedinim istraživanjima učinjene za razliku od onih grešaka koje su posljedica nedovoljne znanstvene utemeljenosti nacrta i same realizacije istraživanja.  
536 |a Projekt MZOS  |f 130762 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a knjižnični korisnici, školska knjižnica, istraživanje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a library users, school library, research  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Knjižnica  |x 0023-2424  |g 40 (1996), 3/4 ; str. 153-167 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - kongresno priopcenje 
999 |c 305312  |d 305310