Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu pos...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305577 |
---|---|
Matična publikacija: |
Edupoint 2 (2002), 2 |
Glavni autori: | Petr, Kornelija (-), Vrana, Radovan (Author), Aparac-Jelušić, Tatjana |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf |