Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu pos...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305577/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Edupoint 2 (2002), 2 |
| Glavni autori: | Petr, Kornelija (-), Vrana, Radovan (Author), Aparac-Jelušić, Tatjana |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf |
| LEADER | 02081naa a2200277uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2002 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1333-5987 | ||
| 035 | |a (CROSBI)116899 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Petr, Kornelija | |
| 245 | 1 | 0 | |a Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske / |c Petr, Kornelija ; Vrana, Radovan ; Aparac-Jelušić, Tatjana. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Distance education : a model for library and information science in Croatia | |
| 300 | |f str. | ||
| 363 | |a 2 |b 2 |i 2002 | ||
| 520 | |a Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj. | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.04 | ||
| 693 | |a obrazovanje na daljinu, informacijska i knjižnična znanosti, obrazovanje, informacijska i komunikacijska tehnologija |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a distance education, library and information science, education, information and communication technology |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Vrana, Radovan |4 aut | |
| 700 | 1 | |a Aparac-Jelušić, Tatjana |4 aut | |
| 773 | 0 | |t Edupoint |x 1333-5987 |g 2 (2002), 2 | |
| 856 | |u http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html | ||
| 856 | |u http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf | ||
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
| 999 | |c 305577 |d 305575 | ||