Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske

Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu pos...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305577/Details
Matična publikacija: Edupoint
2 (2002), 2
Glavni autori: Petr, Kornelija (-), Vrana, Radovan (Author), Aparac-Jelušić, Tatjana
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html
http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf
LEADER 02081naa a2200277uu 4500
008 131105s2002 xx hrv|d
022 |a 1333-5987 
035 |a (CROSBI)116899 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Petr, Kornelija 
245 1 0 |a Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske /  |c Petr, Kornelija ; Vrana, Radovan ; Aparac-Jelušić, Tatjana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Distance education : a model for library and information science in Croatia 
300 |f str. 
363 |a 2  |b 2  |i 2002 
520 |a Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj. 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a obrazovanje na daljinu, informacijska i knjižnična znanosti, obrazovanje, informacijska i komunikacijska tehnologija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a distance education, library and information science, education, information and communication technology  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vrana, Radovan  |4 aut 
700 1 |a Aparac-Jelušić, Tatjana  |4 aut 
773 0 |t Edupoint  |x 1333-5987  |g 2 (2002), 2 
856 |u http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html 
856 |u http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305577  |d 305575