Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu pos...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305577/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Edupoint 2 (2002), 2 |
Glavni autori: | Petr, Kornelija (-), Vrana, Radovan (Author), Aparac-Jelušić, Tatjana |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf |
LEADER | 02081naa a2200277uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2002 xx hrv|d | ||
022 | |a 1333-5987 | ||
035 | |a (CROSBI)116899 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Petr, Kornelija | |
245 | 1 | 0 | |a Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske / |c Petr, Kornelija ; Vrana, Radovan ; Aparac-Jelušić, Tatjana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Distance education : a model for library and information science in Croatia | |
300 | |f str. | ||
363 | |a 2 |b 2 |i 2002 | ||
520 | |a Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a obrazovanje na daljinu, informacijska i knjižnična znanosti, obrazovanje, informacijska i komunikacijska tehnologija |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a distance education, library and information science, education, information and communication technology |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Vrana, Radovan |4 aut | |
700 | 1 | |a Aparac-Jelušić, Tatjana |4 aut | |
773 | 0 | |t Edupoint |x 1333-5987 |g 2 (2002), 2 | |
856 | |u http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html | ||
856 | |u http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf | ||
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 305577 |d 305575 |