Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Članak daje kratak povijesni pregled mjesta i uloge klasifikacije i predmetnog označivanja u nastavnom planu i programu Katedre za bibliotekarstvo na Sveučilištu u Zagrebu, od njezinih početaka. Danas u svijetu postoji potreba da se ponovno uspostave neke knjižničarske tradicionalne vještine i tako...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305650/Details
Matična publikacija: Vjesnik bibliotekara Hrvatske
XLIV (2001.), 1-4 ; str. 188-199
Glavni autor: Lasić-Lazić, Jadranka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02357naa a2200241uu 4500
008 131105s2001 xx hrv|d
022 |a 0507-1925 
035 |a (CROSBI)125825 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Lasić-Lazić, Jadranka 
245 1 0 |a Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu /  |c Lasić-Lazić, Jadranka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The role and development of indexing and classification in the LIS curriculum of the Department of Information Sciences at the University of Zagreb 
300 |a 188-199  |f str. 
363 |a XLIV  |b 1-4  |i 2001. 
520 |a Članak daje kratak povijesni pregled mjesta i uloge klasifikacije i predmetnog označivanja u nastavnom planu i programu Katedre za bibliotekarstvo na Sveučilištu u Zagrebu, od njezinih početaka. Danas u svijetu postoji potreba da se ponovno uspostave neke knjižničarske tradicionalne vještine i tako pridonese reafirmaciji široko primjenjive stručnosti. To, međutim, treba činiti planirajući dugotrajniju perspektivu i imajući na umu ciljeve koji nadilaze granice knjižnice kao ustanove. Kontekst globalnog informacijskog prostora zauvijek je promijenio područje primjene pomagala za organizaciju znanja. Potreba za prilagodbom, promišljanjem i ponovnim korištenjem bibliografskih indeksnih sustava u ovom okruženju može se zadovoljiti jedino izgradnjom na zdravom teorijskom i široko primjenjivom poznavanju tih sustava i okruženja u kojima se trebaju koristiti. Pokrivajući pitanja organizacije znanja i sadržajne obrade kroz kolegije Teorija klasfikacija, Klasifikacija i klasifikacijski sustavi te Sustavi za označivanje i preraživanje, Katedra za bibliotekarstvo Odsjeka za informacijske znanosti nastoji se približiti modelu bolje primjenjivosti i održivosti stručnih znanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130462 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a školovanje knjižničara, nastavni plan i program, sadržajna obrada, povijest, perspektiva, Katedra za bibliotekarstvo  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a LIS education, curriculum, indexing, classification, history, perspective  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Vjesnik bibliotekara Hrvatske  |x 0507-1925  |g XLIV (2001.), 1-4 ; str. 188-199 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305650  |d 305648