Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Članak daje kratak povijesni pregled mjesta i uloge klasifikacije i predmetnog označivanja u nastavnom planu i programu Katedre za bibliotekarstvo na Sveučilištu u Zagrebu, od njezinih početaka. Danas u svijetu postoji potreba da se ponovno uspostave neke knjižničarske tradicionalne vještine i tako...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305650/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Vjesnik bibliotekara Hrvatske XLIV (2001.), 1-4 ; str. 188-199 |
Glavni autor: | Lasić-Lazić, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02357naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2001 xx hrv|d | ||
022 | |a 0507-1925 | ||
035 | |a (CROSBI)125825 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Lasić-Lazić, Jadranka | |
245 | 1 | 0 | |a Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu / |c Lasić-Lazić, Jadranka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The role and development of indexing and classification in the LIS curriculum of the Department of Information Sciences at the University of Zagreb | |
300 | |a 188-199 |f str. | ||
363 | |a XLIV |b 1-4 |i 2001. | ||
520 | |a Članak daje kratak povijesni pregled mjesta i uloge klasifikacije i predmetnog označivanja u nastavnom planu i programu Katedre za bibliotekarstvo na Sveučilištu u Zagrebu, od njezinih početaka. Danas u svijetu postoji potreba da se ponovno uspostave neke knjižničarske tradicionalne vještine i tako pridonese reafirmaciji široko primjenjive stručnosti. To, međutim, treba činiti planirajući dugotrajniju perspektivu i imajući na umu ciljeve koji nadilaze granice knjižnice kao ustanove. Kontekst globalnog informacijskog prostora zauvijek je promijenio područje primjene pomagala za organizaciju znanja. Potreba za prilagodbom, promišljanjem i ponovnim korištenjem bibliografskih indeksnih sustava u ovom okruženju može se zadovoljiti jedino izgradnjom na zdravom teorijskom i široko primjenjivom poznavanju tih sustava i okruženja u kojima se trebaju koristiti. Pokrivajući pitanja organizacije znanja i sadržajne obrade kroz kolegije Teorija klasfikacija, Klasifikacija i klasifikacijski sustavi te Sustavi za označivanje i preraživanje, Katedra za bibliotekarstvo Odsjeka za informacijske znanosti nastoji se približiti modelu bolje primjenjivosti i održivosti stručnih znanja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130462 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a školovanje knjižničara, nastavni plan i program, sadržajna obrada, povijest, perspektiva, Katedra za bibliotekarstvo |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a LIS education, curriculum, indexing, classification, history, perspective |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Vjesnik bibliotekara Hrvatske |x 0507-1925 |g XLIV (2001.), 1-4 ; str. 188-199 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 305650 |d 305648 |