Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Članak daje kratak povijesni pregled mjesta i uloge klasifikacije i predmetnog označivanja u nastavnom planu i programu Katedre za bibliotekarstvo na Sveučilištu u Zagrebu, od njezinih početaka. Danas u svijetu postoji potreba da se ponovno uspostave neke knjižničarske tradicionalne vještine i tako...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305650/Similar
Matična publikacija: Vjesnik bibliotekara Hrvatske
XLIV (2001.), 1-4 ; str. 188-199
Glavni autor: Lasić-Lazić, Jadranka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Lasić-Lazić, J. (2001). Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu: Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Vjesnik bibliotekara Hrvatske.

Chicago stil citiranja

Lasić-Lazić, Jadranka. "Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu: Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu." 2001.

MLA stil citiranja

Lasić-Lazić, Jadranka. "Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu: Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu." 2001.