Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika
U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305674/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi 6 (2003), str. 77-90 |
Glavni autori: | Mihaljević-Djigunović, Jelena (-), Zergollern-Miletić, Lovorka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02088naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2003 xx hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)126615 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mihaljević-Djigunović, Jelena |9 575 | |
245 | 1 | 0 | |a Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika / |c Mihaljević Djigunović, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a What, how and when in foreign language teacher education | |
300 | |a 77-90 |f str. | ||
363 | |a 6 |i 2003 | ||
520 | |a U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog jezika na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Opisuju i komentiraju istraživanja koja su provele sa studentima i diplomiranim profesorima engleskog jezika i književnosti. U prvom su istraživanju na uzorku od 150 studenata zagrebačke anglistike ispitale stavove prema studiju i o brazovanju budućih nastavnika engleskog jezikka. U drugom istraživanju, provedenom sa 60 studenata - budućih nastavnika i 22 iskusna nastavnika engleskog jezika, ispitanici su procjenjivali važnost pojedinih kolegija na studiju anglistike za nastavničko zanimanje. Rezultate su komentirale komparativno te u svjetlu reforme visokog obrazovanja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130514 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |2 crosbi |a obrazovanje nastavnika, modeli obrazovanja nastvnika, stav, dodiplomski studij anglistike |l hrv | ||
693 | |2 crosbi |a teacher education, model of teacher education, attitude, undergraduate studies of English |l eng | ||
700 | 1 | |a Zergollern-Miletić, Lovorka |4 aut | |
773 | 0 | |t Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi |x 1332-7879 |g 6 (2003), str. 77-90 |w ffzg.(HR-ZaFF)238530 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 305674 |d 305672 |