Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika

U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305674/Details
Matična publikacija: Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi
6 (2003), str. 77-90
Glavni autori: Mihaljević-Djigunović, Jelena (-), Zergollern-Miletić, Lovorka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02088naa a2200241uu 4500
008 131105s2003 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)126615 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mihaljević-Djigunović, Jelena  |9 575 
245 1 0 |a Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a What, how and when in foreign language teacher education 
300 |a 77-90  |f str. 
363 |a 6  |i 2003 
520 |a U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog jezika na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Opisuju i komentiraju istraživanja koja su provele sa studentima i diplomiranim profesorima engleskog jezika i književnosti. U prvom su istraživanju na uzorku od 150 studenata zagrebačke anglistike ispitale stavove prema studiju i o brazovanju budućih nastavnika engleskog jezikka. U drugom istraživanju, provedenom sa 60 studenata - budućih nastavnika i 22 iskusna nastavnika engleskog jezika, ispitanici su procjenjivali važnost pojedinih kolegija na studiju anglistike za nastavničko zanimanje. Rezultate su komentirale komparativno te u svjetlu reforme visokog obrazovanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130514 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |2 crosbi  |a obrazovanje nastavnika, modeli obrazovanja nastvnika, stav, dodiplomski studij anglistike  |l hrv 
693 |2 crosbi  |a teacher education, model of teacher education, attitude, undergraduate studies of English  |l eng 
700 1 |a Zergollern-Miletić, Lovorka  |4 aut 
773 0 |t Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi  |x 1332-7879  |g 6 (2003), str. 77-90  |w ffzg.(HR-ZaFF)238530 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305674  |d 305672