Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika

U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305674/Similar
Matična publikacija: Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi
6 (2003), str. 77-90
Glavni autori: Mihaljević-Djigunović, Jelena (-), Zergollern-Miletić, Lovorka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Mihaljević-Djigunović, J. (2003). Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika: Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika. Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi.

Chicago stil citiranja

Mihaljević-Djigunović, Jelena. "Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika: Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika." 2003.

MLA stil citiranja

Mihaljević-Djigunović, Jelena. "Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika: Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika." 2003.