Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu

Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, m...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306162/Details
Matična publikacija: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu
142 (2001), 1 ; str. 61-70
Glavni autori: Šagud, Mirjana (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01864naa a2200241uu 4500
008 131105s2001 xx hrv|d
022 |a 1330-0059 
035 |a (CROSBI)190481 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Šagud, Mirjana 
245 1 0 |a Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu /  |c Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Symolic play of the preschool child in an institutional context 
300 |a 61-70  |f str. 
363 |a 142  |b 1  |i 2001 
520 |a Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, misli i emocije, stupa u interakciju s drugom djecom, rješava probleme i postaje kompetentnije, razvija imaginaciju i kreativnost. Na djetetovo ponašanje tijekom igre utjecaj ima cjelokupno okruženje ; kvaliteta interakcije s djetetom/djecom, socioemocionalno ozračje, fizički uvijeti, vrsta programa i dr. Odgojno-obrazovno ozračje i stil odgojnog rada potiče korištenje imaginativnog. Ponekad je potrebno obogaćivati djetetovu igru da bi se pokrenula ili na višu razinu podigla njezina kompleksnost. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a simbolička igra, razvoj, predškolsko dijete, institucijski kontekst, simbolizam, kompleksnost igre  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a symolic play, institutional context, symbolism, complexity of play, development, preschool child  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Petrović-Sočo, Biserka  |4 aut 
773 0 |t Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu  |x 1330-0059  |g 142 (2001), 1 ; str. 61-70 
942 |c CLA  |u 1  |z Ostalo - pregledni rad 
999 |c 306162  |d 306160