Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu
Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, m...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306162/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 142 (2001), 1 ; str. 61-70 |
Glavni autori: | Šagud, Mirjana (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01864naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2001 xx hrv|d | ||
022 | |a 1330-0059 | ||
035 | |a (CROSBI)190481 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Šagud, Mirjana | |
245 | 1 | 0 | |a Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu / |c Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Symolic play of the preschool child in an institutional context | |
300 | |a 61-70 |f str. | ||
363 | |a 142 |b 1 |i 2001 | ||
520 | |a Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, misli i emocije, stupa u interakciju s drugom djecom, rješava probleme i postaje kompetentnije, razvija imaginaciju i kreativnost. Na djetetovo ponašanje tijekom igre utjecaj ima cjelokupno okruženje ; kvaliteta interakcije s djetetom/djecom, socioemocionalno ozračje, fizički uvijeti, vrsta programa i dr. Odgojno-obrazovno ozračje i stil odgojnog rada potiče korištenje imaginativnog. Ponekad je potrebno obogaćivati djetetovu igru da bi se pokrenula ili na višu razinu podigla njezina kompleksnost. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a simbolička igra, razvoj, predškolsko dijete, institucijski kontekst, simbolizam, kompleksnost igre |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a symolic play, institutional context, symbolism, complexity of play, development, preschool child |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Petrović-Sočo, Biserka |4 aut | |
773 | 0 | |t Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu |x 1330-0059 |g 142 (2001), 1 ; str. 61-70 | |
942 | |c CLA |u 1 |z Ostalo - pregledni rad | ||
999 | |c 306162 |d 306160 |