Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom
Na uzorku od 186 učenika i učenica jedne zagrebačke gimnazije ispitani su izvori stresa i primijenjene skale za mjerenje kognitivnih procjena i situacijski specifičnih načina suočavanja sa stresnim situacijama. Utvrđene su statistički značajne razlike u čestini i intenzitetu doživljaja stresa u funk...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306326/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu 7 (2005), 2 ; str. 213-230 |
Glavni autori: | Buško, Vesna (-), Perica, Vedrana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Buško, V. (2005). Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom: Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu.
Chicago stil citiranjaBuško, Vesna. "Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom: Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom." 2005.
MLA stil citiranjaBuško, Vesna. "Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom: Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom." 2005.