Međukulturalna kompetencija u nastavi stranoga i drugoga jezika
Neosporna je činjenica da svako učenje, odnosno poučavanje stranoga jezika podrazumijeva i, izravno ili neizravno, učenje o kulturi, odnosno usvajanje osnovnih kulturnih činjenica presudnih za snalaženje i preživljavanje u zemlji u kojoj se govori J2. Različite skupine učenika strani jezik uče ponaj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306659/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Strani jezici 35 (2006.), 3 ; str. 269-276 |
Glavni autor: | Novak Milić, Jasna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02043naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2006 xx hrv|d | ||
022 | |a 0351-0840 | ||
035 | |a (CROSBI)259727 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Novak Milić, Jasna | |
245 | 1 | 0 | |a Međukulturalna kompetencija u nastavi stranoga i drugoga jezika / |c Novak Milić, Jasna. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Importance of the intercultural competence in learners of Croatian as a foreign language | |
300 | |a 269-276 |f str. | ||
363 | |a 35 |b 3 |i 2006. | ||
520 | |a Neosporna je činjenica da svako učenje, odnosno poučavanje stranoga jezika podrazumijeva i, izravno ili neizravno, učenje o kulturi, odnosno usvajanje osnovnih kulturnih činjenica presudnih za snalaženje i preživljavanje u zemlji u kojoj se govori J2. Različite skupine učenika strani jezik uče ponajprije kako bi njime komunicirali u svakodnevnome životu. A da bi se jezikom služilo na odgovarajući način, nužno je, osim jezične, postići i međukulturalnu kompetenciju. Stoga bi učenje o navikama, pravilima ponašanja, običajima i sl. trebalo činiti jednako važnu sastavnicu nastave kao i gramatika ili pisanje. Jer, nepoznavanje pravila ponašanja u određenim situacijama može jednako često, ako ne i češće, biti uzrokom nesporazuma kao i pogrešna uporaba gramatičkih struktura. Čini da je određenu međukulturalnu kompetenciju katkada važno postići i prije jezične, jer je često potrebna već pri prvome susretu s novom kulturom. U ovome se radu raspravlja o važnosti međukulturalne kompetencije te o mogućnostima njezinoga razvoja u nastavi stranoga ili drugoga jezika. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a međukulturalna kompetencija, drugi jezik, strani jezik, glotodidaktika |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a intercultural competence, second language, foreign language, glotodidactics |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Strani jezici |x 0351-0840 |g 35 (2006.), 3 ; str. 269-276 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
999 | |c 306659 |d 306657 |