Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca

U radu je opisan pokušaj operacionalizacije nekih od pretpostavljenih faceta emocionalne inteligencije sa svrhom procjene ovih sposobnosti kod djece rane adolescentne dobi. Prikazani su rezultati dijela empirijskih provjera osnovnih deskriptivnih i metrijskih svojstava prve verzije instrumenta namij...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306820/Similar
Matična publikacija: Odgojne znanosti
8 (2006), 2 ; str. 313-327
Glavni autori: Buško, Vesna (-), Babić, Ana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Buško, V. (2006). Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca: Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca. Odgojne znanosti.

Chicago stil citiranja

Buško, Vesna. "Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca: Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca." 2006.

MLA stil citiranja

Buško, Vesna. "Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca: Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca." 2006.