Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca
U radu je opisan pokušaj operacionalizacije nekih od pretpostavljenih faceta emocionalne inteligencije sa svrhom procjene ovih sposobnosti kod djece rane adolescentne dobi. Prikazani su rezultati dijela empirijskih provjera osnovnih deskriptivnih i metrijskih svojstava prve verzije instrumenta namij...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306820/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 8 (2006), 2 ; str. 313-327 |
Glavni autori: | Buško, Vesna (-), Babić, Ana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Buško, V. (2006). Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca: Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca. Odgojne znanosti.
Chicago stil citiranjaBuško, Vesna. "Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca: Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca." 2006.
MLA stil citiranjaBuško, Vesna. "Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca: Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca." 2006.