Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika
Početno učenje i usvajanje hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika podrazumijeva svladavanje niza gramatičkih i leksičkih činjenica, ali i postizanje određene razine međukulturalne kompetencije. Međutim, poučavanju se i razvijanju MKK u nastavi hrvatskoga kao SJ i J2 pridaje nedovoljna pozornost. S...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306826/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Lahor, Časopis za hrvatski kao materinski, drugi i strani jezik I. (2006.), 1 ; str. 69-83 |
Glavni autori: | Novak Milić, Jasna (-), Gulešić Machata, Milvia (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Novak Milić, J. (2006). Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika: Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika. Lahor, Časopis za hrvatski kao materinski, drugi i strani jezik.
Chicago stil citiranjaNovak Milić, Jasna. "Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika: Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika." 2006.
MLA stil citiranjaNovak Milić, Jasna. "Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika: Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika." 2006.