Kako hrvatski učenici govore engleski?

U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja vještine govorenja provedenog na raprezantativnom uzorku učenika diljem Hrvatske. Rezultati vrednovanja pokazuju da hrvatski učenici mogu komunika...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307232/Details
Matična publikacija: Metodika
8 (2007), 1 ; str. 173-181
Glavni autor: Medved Krajnović, Marta (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01366naa a2200241uu 4500
008 131105s2007 xx hrv|d
022 |a 1332-7879 
035 |a (CROSBI)338893 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Medved Krajnović, Marta 
245 1 0 |a Kako hrvatski učenici govore engleski? /  |c Medved Krajnović, Marta. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a How well do Croatian learners speak English? 
300 |a 173-181  |f str. 
363 |a 8  |b 1  |i 2007 
520 |a U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja vještine govorenja provedenog na raprezantativnom uzorku učenika diljem Hrvatske. Rezultati vrednovanja pokazuju da hrvatski učenici mogu komunikacijski učinkovito koristiti engleski jezik, što jest i glavni cilj suvremene nastave stranoga jezika, no da bi bilo poželjno dodatno poraditi na točnosti njihova usmenoga iskaza. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301001-0988 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a nastava engleskog jezika, vještina govorenja, vrednovanje vještine govorenja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a ELT, speaking skill, assessing speaking skill  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Metodika  |x 1332-7879  |g 8 (2007), 1 ; str. 173-181 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307232  |d 307230