Kako hrvatski učenici govore engleski?
U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja vještine govorenja provedenog na raprezantativnom uzorku učenika diljem Hrvatske. Rezultati vrednovanja pokazuju da hrvatski učenici mogu komunika...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307232/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodika 8 (2007), 1 ; str. 173-181 |
Glavni autor: | Medved Krajnović, Marta (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01366naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2007 xx hrv|d | ||
022 | |a 1332-7879 | ||
035 | |a (CROSBI)338893 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Medved Krajnović, Marta | |
245 | 1 | 0 | |a Kako hrvatski učenici govore engleski? / |c Medved Krajnović, Marta. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a How well do Croatian learners speak English? | |
300 | |a 173-181 |f str. | ||
363 | |a 8 |b 1 |i 2007 | ||
520 | |a U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja vještine govorenja provedenog na raprezantativnom uzorku učenika diljem Hrvatske. Rezultati vrednovanja pokazuju da hrvatski učenici mogu komunikacijski učinkovito koristiti engleski jezik, što jest i glavni cilj suvremene nastave stranoga jezika, no da bi bilo poželjno dodatno poraditi na točnosti njihova usmenoga iskaza. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301001-0988 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a nastava engleskog jezika, vještina govorenja, vrednovanje vještine govorenja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a ELT, speaking skill, assessing speaking skill |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Metodika |x 1332-7879 |g 8 (2007), 1 ; str. 173-181 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307232 |d 307230 |