Različiti pristupi učenju i počavanju : uvod u temu
Učenju i poučavanju se može pristupiti iz različitih teorijskih pozicija.Učenje je do sada ponajprije bilo predmet tematiziranja i istraživanja psihologije kao znanstvene discipline (psihologija učenja). Nastava je najpoznatiji institucionalno organizirani oblik poučavanja. Različiti oblici nastave,...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307473/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 8 (2006), 3 ; str. 5-10 |
Glavni autor: | Palekčić, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01862naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2006 xx hrv|d | ||
022 | |a 1846-1204 | ||
035 | |a (CROSBI)358176 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Palekčić, Marko | |
245 | 1 | 0 | |a Različiti pristupi učenju i počavanju : uvod u temu / |c Palekčić, Marko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Different Approaches to learnig and Instruction : Introduction | |
300 | |a 5-10 |f str. | ||
363 | |a 8 |b 3 |i 2006 | ||
500 | |a Autor uvodnika je gost-urednik časopisa Odgojne znanosti 8 (2006) (3), tematskog sveščića 'Različiti pristupi učenju i počavanju'. | ||
520 | |a Učenju i poučavanju se može pristupiti iz različitih teorijskih pozicija.Učenje je do sada ponajprije bilo predmet tematiziranja i istraživanja psihologije kao znanstvene discipline (psihologija učenja). Nastava je najpoznatiji institucionalno organizirani oblik poučavanja. Različiti oblici nastave, njena kvaliteta, odnosno učinkovitost nastave uvijek se argumentirala (i) pozivala na određena shvaćanja učenja. U ovom prvom broju časopisa "Odgojne znanosti" uz temu Različiti pristupi učenju i poučavanju objavljujemo nekoliko radova poznatih autora (Lutz Koch, Otto Hansmann, Mujo Slatina, Georg Hans neuweg, Klaus Prange, Martin Kramar) u kojim se ovoj temi pristupa iz do sada mao poznatih znanstvenih perspektiva - na različitim razinama i u različitim kontekstima. | ||
546 | |a HRV | ||
693 | |a učenje i poučavanje, različiti tipovi poučavanja, poučavanje iz različitih teorijskih pozicija |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Lerning and instruction, different types of teaching, teaching, learning from different theoretical positions |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Odgojne znanosti |x 1846-1204 |g 8 (2006), 3 ; str. 5-10 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 1 |z Strucni - uvodnik | ||
999 | |c 307473 |d 307471 |