Različiti pristupi učenju i počavanju : uvod u temu

Učenju i poučavanju se može pristupiti iz različitih teorijskih pozicija.Učenje je do sada ponajprije bilo predmet tematiziranja i istraživanja psihologije kao znanstvene discipline (psihologija učenja). Nastava je najpoznatiji institucionalno organizirani oblik poučavanja. Različiti oblici nastave,...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307473/Details
Matična publikacija: Odgojne znanosti
8 (2006), 3 ; str. 5-10
Glavni autor: Palekčić, Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01862naa a2200229uu 4500
008 131105s2006 xx hrv|d
022 |a 1846-1204 
035 |a (CROSBI)358176 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Palekčić, Marko 
245 1 0 |a Različiti pristupi učenju i počavanju : uvod u temu /  |c Palekčić, Marko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Different Approaches to learnig and Instruction : Introduction 
300 |a 5-10  |f str. 
363 |a 8  |b 3  |i 2006 
500 |a Autor uvodnika je gost-urednik časopisa Odgojne znanosti 8 (2006) (3), tematskog sveščića 'Različiti pristupi učenju i počavanju'. 
520 |a Učenju i poučavanju se može pristupiti iz različitih teorijskih pozicija.Učenje je do sada ponajprije bilo predmet tematiziranja i istraživanja psihologije kao znanstvene discipline (psihologija učenja). Nastava je najpoznatiji institucionalno organizirani oblik poučavanja. Različiti oblici nastave, njena kvaliteta, odnosno učinkovitost nastave uvijek se argumentirala (i) pozivala na određena shvaćanja učenja. U ovom prvom broju časopisa "Odgojne znanosti" uz temu Različiti pristupi učenju i poučavanju objavljujemo nekoliko radova poznatih autora (Lutz Koch, Otto Hansmann, Mujo Slatina, Georg Hans neuweg, Klaus Prange, Martin Kramar) u kojim se ovoj temi pristupa iz do sada mao poznatih znanstvenih perspektiva - na različitim razinama i u različitim kontekstima. 
546 |a HRV 
693 |a učenje i poučavanje, različiti tipovi poučavanja, poučavanje iz različitih teorijskih pozicija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Lerning and instruction, different types of teaching, teaching, learning from different theoretical positions  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Odgojne znanosti  |x 1846-1204  |g 8 (2006), 3 ; str. 5-10 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 1  |z Strucni - uvodnik 
999 |c 307473  |d 307471