Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću
Različito od tradicionalnog transmisijskog pristupa učenju djece u predškolskoj ustanovi, suvremene tendencije naglašavaju potrebu za aktivnim, participacijskim, refleksivnim učenjem djece i odraslih u vrtiću. U radu se na učenje se gleda kao na subjektivnu konstrukciju pojedinca koji uči, a ta se k...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307485/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 142 (2001), 1 ; str. 31-38 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01598naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2001 xx hrv|d | ||
022 | |a 1330-0059 | ||
035 | |a (CROSBI)360933 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću / |c Slunjski, Edita. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Reflective Learning of Children and Adult in Kindergarten | |
300 | |a 31-38 |f str. | ||
363 | |a 142 |b 1 |i 2001 | ||
520 | |a Različito od tradicionalnog transmisijskog pristupa učenju djece u predškolskoj ustanovi, suvremene tendencije naglašavaju potrebu za aktivnim, participacijskim, refleksivnim učenjem djece i odraslih u vrtiću. U radu se na učenje se gleda kao na subjektivnu konstrukciju pojedinca koji uči, a ta se konstrukcija stalno mijenja i postupno nadograđuje u socijalnom kontekstu, tj. kroz zajedničku raspravu i diskurs s drugima. Koncept cjeloživotnog učenja tako se operacionalizira kroz stvaranje uvjeta, tj. konteksta za učenje, u kojem će svaki subjekt imati priliku prepoznavati i aktualizirati svoje postojeće potencijale te zadržati autorstvo nad procesom vlastitog učenja. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a konstruktivizam, suradničko učenje, refleksija, meta-razina učenja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a constructivism, cooperative learning, reflexion, meta-level of learning |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu |x 1330-0059 |g 142 (2001), 1 ; str. 31-38 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
999 | |c 307485 |d 307483 |