Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima
U radu se polazi od promišljanja o tome koliko kurikulum neke škole odražava osnovne značajke društva, koliko mlade osposobljava za život u tome društvu? Zatim se raspravlja o mogućnostima propitivanja koliko kurikulum određene škole uvažava nove spoznaje i načine dolaženja do njih. Kao ne manje zan...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307683/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogijska istraživanja 2 (2005), 2 ; str. 267-277 |
Glavni autor: | Sekulić-Majurec, Ankica (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01995naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2005 xx hrv|d | ||
022 | |a 1334-7888 | ||
035 | |a (CROSBI)385017 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Sekulić-Majurec, Ankica | |
245 | 1 | 0 | |a Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima / |c Sekulić-Majurec, Ankica. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Curriculum of the new school - research challenge for school pedagogues | |
300 | |a 267-277 |f str. | ||
363 | |a 2 |b 2 |i 2005 | ||
520 | |a U radu se polazi od promišljanja o tome koliko kurikulum neke škole odražava osnovne značajke društva, koliko mlade osposobljava za život u tome društvu? Zatim se raspravlja o mogućnostima propitivanja koliko kurikulum određene škole uvažava nove spoznaje i načine dolaženja do njih. Kao ne manje zanimljive spominju se još neke mogućnosti istraživanja različite problematike vezane uz kurikulum škole. Posebno se elaboriraju sljedeća pitanja: Kako sudionici odgojno-obrazovnog procesa shvaćaju i tumače kurikulum i koliko su u tome prisutne vrijednosti koje promiče novo društveno-političko uređenje? Kako se ti sudionici osjećaju u školi i što se može učiniti kako bi se svi oni osjećali bolje? Čemu sve učimo djecu u školi mimo onoga što nam je propisano učiti ih? itd.Zaključak je rada da ova i brojna slična pitanja školski pedagozi moraju shvatiti kao ozbiljan istraživački izazov i odgovarajući na njih dati značajan prilog uspistavljanju kurikuluma svoje škole temeljenog na općeprihvaćenim vrijednostima hrvatskog društva i relevantnim znanstvenim spoznajama. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a škola, kurikulum, istraživanja, školski pedagozi |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a school, curriculum, research, school pedagogues |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Pedagogijska istraživanja |x 1334-7888 |g 2 (2005), 2 ; str. 267-277 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307683 |d 307681 |