Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima

U radu se polazi od promišljanja o tome koliko kurikulum neke škole odražava osnovne značajke društva, koliko mlade osposobljava za život u tome društvu? Zatim se raspravlja o mogućnostima propitivanja koliko kurikulum određene škole uvažava nove spoznaje i načine dolaženja do njih. Kao ne manje zan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307683/Details
Matična publikacija: Pedagogijska istraživanja
2 (2005), 2 ; str. 267-277
Glavni autor: Sekulić-Majurec, Ankica (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01995naa a2200229uu 4500
008 131105s2005 xx hrv|d
022 |a 1334-7888 
035 |a (CROSBI)385017 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Sekulić-Majurec, Ankica 
245 1 0 |a Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima /  |c Sekulić-Majurec, Ankica. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Curriculum of the new school - research challenge for school pedagogues 
300 |a 267-277  |f str. 
363 |a 2  |b 2  |i 2005 
520 |a U radu se polazi od promišljanja o tome koliko kurikulum neke škole odražava osnovne značajke društva, koliko mlade osposobljava za život u tome društvu? Zatim se raspravlja o mogućnostima propitivanja koliko kurikulum određene škole uvažava nove spoznaje i načine dolaženja do njih. Kao ne manje zanimljive spominju se još neke mogućnosti istraživanja različite problematike vezane uz kurikulum škole. Posebno se elaboriraju sljedeća pitanja: Kako sudionici odgojno-obrazovnog procesa shvaćaju i tumače kurikulum i koliko su u tome prisutne vrijednosti koje promiče novo društveno-političko uređenje? Kako se ti sudionici osjećaju u školi i što se može učiniti kako bi se svi oni osjećali bolje? Čemu sve učimo djecu u školi mimo onoga što nam je propisano učiti ih? itd.Zaključak je rada da ova i brojna slična pitanja školski pedagozi moraju shvatiti kao ozbiljan istraživački izazov i odgovarajući na njih dati značajan prilog uspistavljanju kurikuluma svoje škole temeljenog na općeprihvaćenim vrijednostima hrvatskog društva i relevantnim znanstvenim spoznajama. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a škola, kurikulum, istraživanja, školski pedagozi  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a school, curriculum, research, school pedagogues  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Pedagogijska istraživanja  |x 1334-7888  |g 2 (2005), 2 ; str. 267-277 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307683  |d 307681