Tko je u razredu ugasio svjetlo?

U radu se istražuju učinci osnovno- i srednjoškolskog načina poučavanja pjesništva na formiranje subjekata podložnih podjarmljivanju i nekritičkom mišljenju.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307798/Details
Matična publikacija: Quorum : Časopis za književnost
96 (2008), 4 ; str. 132-162
Glavni autor: Vuković, Tvrtko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 00987naa a2200241uu 4500
008 131105s2008 xx hrv|d
022 |a 0352-7654 
035 |a (CROSBI)396332 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 658  |a Vuković, Tvrtko 
245 1 0 |a Tko je u razredu ugasio svjetlo? /  |c Vuković, Tvrtko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Who's put out the light in the class? 
300 |a 132-162  |f str. 
363 |a 96  |b 4  |i 2008 
520 |a U radu se istražuju učinci osnovno- i srednjoškolskog načina poučavanja pjesništva na formiranje subjekata podložnih podjarmljivanju i nekritičkom mišljenju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-0626 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a pjesništvo, politika obrazovanja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a poetry, politics of education  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Quorum : Časopis za književnost  |x 0352-7654  |g 96 (2008), 4 ; str. 132-162 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307798  |d 307796