Tko je u razredu ugasio svjetlo?
U radu se istražuju učinci osnovno- i srednjoškolskog načina poučavanja pjesništva na formiranje subjekata podložnih podjarmljivanju i nekritičkom mišljenju.
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307798/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Quorum : Časopis za književnost 96 (2008), 4 ; str. 132-162 |
| Glavni autor: | Vuković, Tvrtko (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 00987naa a2200241uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2008 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 0352-7654 | ||
| 035 | |a (CROSBI)396332 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 658 |a Vuković, Tvrtko | |
| 245 | 1 | 0 | |a Tko je u razredu ugasio svjetlo? / |c Vuković, Tvrtko. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Who's put out the light in the class? | |
| 300 | |a 132-162 |f str. | ||
| 363 | |a 96 |b 4 |i 2008 | ||
| 520 | |a U radu se istražuju učinci osnovno- i srednjoškolskog načina poučavanja pjesništva na formiranje subjekata podložnih podjarmljivanju i nekritičkom mišljenju. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-0626 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 6.03 | ||
| 693 | |a pjesništvo, politika obrazovanja |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a poetry, politics of education |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Quorum : Časopis za književnost |x 0352-7654 |g 96 (2008), 4 ; str. 132-162 | |
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
| 999 | |c 307798 |d 307796 | ||