Tko je u razredu ugasio svjetlo?
U radu se istražuju učinci osnovno- i srednjoškolskog načina poučavanja pjesništva na formiranje subjekata podložnih podjarmljivanju i nekritičkom mišljenju.
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307798/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Quorum : Časopis za književnost 96 (2008), 4 ; str. 132-162 |
Glavni autor: | Vuković, Tvrtko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 00987naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2008 xx hrv|d | ||
022 | |a 0352-7654 | ||
035 | |a (CROSBI)396332 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 658 |a Vuković, Tvrtko | |
245 | 1 | 0 | |a Tko je u razredu ugasio svjetlo? / |c Vuković, Tvrtko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Who's put out the light in the class? | |
300 | |a 132-162 |f str. | ||
363 | |a 96 |b 4 |i 2008 | ||
520 | |a U radu se istražuju učinci osnovno- i srednjoškolskog načina poučavanja pjesništva na formiranje subjekata podložnih podjarmljivanju i nekritičkom mišljenju. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-0626 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a pjesništvo, politika obrazovanja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a poetry, politics of education |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Quorum : Časopis za književnost |x 0352-7654 |g 96 (2008), 4 ; str. 132-162 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307798 |d 307796 |