Tko je u razredu ugasio svjetlo?
U radu se istražuju učinci osnovno- i srednjoškolskog načina poučavanja pjesništva na formiranje subjekata podložnih podjarmljivanju i nekritičkom mišljenju.
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307798/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Quorum : Časopis za književnost 96 (2008), 4 ; str. 132-162 |
Glavni autor: | Vuković, Tvrtko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Vuković, T. (2008). Tko je u razredu ugasio svjetlo?: Tko je u razredu ugasio svjetlo? Quorum : Časopis za književnost, p. 6.
Chicago stil citiranjaVuković, Tvrtko. "Tko je u razredu ugasio svjetlo?: Tko je u razredu ugasio svjetlo?" 2008: 6.
MLA stil citiranjaVuković, Tvrtko. "Tko je u razredu ugasio svjetlo?: Tko je u razredu ugasio svjetlo?" 2008: 6.