Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića

U radu se navode nedostatci tradicionalnih oblika profesionalnog razvoja učitelja (odgajatelja), a ističe vrijednost kontinuiranog istraživanja vlastite odgojno-obrazovne prakse, koje učitelje osposobljava za refleksivne praktičare. Takav se pristup profesionalnom razvoju, koji otvara put emancipaci...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307909/Similar
Matična publikacija: Pedagogijska istraživanja
5 (2008), 1 ; str. 22-35
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Slunjski, E. (2008). Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića: Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića. Pedagogijska istraživanja.

Chicago stil citiranja

Slunjski, Edita. "Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića: Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića." 2008.

MLA stil citiranja

Slunjski, Edita. "Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića: Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića." 2008.