Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića
U radu se navode nedostatci tradicionalnih oblika profesionalnog razvoja učitelja (odgajatelja), a ističe vrijednost kontinuiranog istraživanja vlastite odgojno-obrazovne prakse, koje učitelje osposobljava za refleksivne praktičare. Takav se pristup profesionalnom razvoju, koji otvara put emancipaci...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307909/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogijska istraživanja 5 (2008), 1 ; str. 22-35 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2008). Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića: Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića. Pedagogijska istraživanja.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića: Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića." 2008.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića: Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića." 2008.