Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja

Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošač...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308271/Details
Matična publikacija: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu
111-112 (2009), 85-86 ; str. 26-27
Glavni autor: Car, Sandra (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01451naa a2200265uu 4500
005 20131205154750.0
008 131105s2009 xx hrv|d
022 |a 0353-636X 
035 |a (CROSBI)434883 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 585  |a Car, Sandra 
245 1 0 |a Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja /  |c Sandra Citković. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Children and Commercials: Creating Values and Desires 
300 |a 26-27  |f str. 
363 |a 111-112  |b 85-86  |i 2009 
520 |a Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošačkim vrijednostima i načinima njihova zadovoljavanja. Osim razvoja konzumerizma, reklame snažno potiču sociokulturni razvoj djeteta u određenom smjeru. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a televizija, reklame, djeca kao potrošači, medijska pismenost  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a television, commercials, children as consumers, media literacy  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu  |x 0353-636X  |g 111-112 (2009), 85-86 ; str. 26-27 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 308271  |d 308269