Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja

Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošač...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308271/Similar
Matična publikacija: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu
111-112 (2009), 85-86 ; str. 26-27
Glavni autor: Car, Sandra (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Car, S. (2009). Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja: Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 5.

Chicago stil citiranja

Car, Sandra. "Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja: Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja." 2009: 5.

MLA stil citiranja

Car, Sandra. "Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja: Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja." 2009: 5.