Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja
Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošač...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308271/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 111-112 (2009), 85-86 ; str. 26-27 |
| Glavni autor: | Car, Sandra (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Car, S. (2009). Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja: Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 5.
Chicago stil citiranjaCar, Sandra. "Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja: Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja." 2009: 5.
MLA stil citiranjaCar, Sandra. "Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja: Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja." 2009: 5.