SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa

Rad opisuje pilot evaluaciju informatičkog paketa SMSi, prvenstveno namijenjenog unaprjeđivanju informiranja i komunikacije između nastavnika, učenika i njihovih roditelja. Istraživanje je pripremljeno i provedeno u razdoblju između ožujka i svibnja 2008. godine u tri zagrebačke osnovne škole u koji...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308654/Details
Matična publikacija: Pedagogijska istraživanja
5 (2008), 2 ; str. 185-198
Glavni autori: Štulhofer, Aleksandar (-), Bardek, Mirna (Author), Desnica, Mirta, Paska, Iva, Zrile, Marina
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02828naa a2200325uu 4500
005 20131205145702.0
008 131105s2008 xx hrv|d
022 |a 1334-7888 
035 |a (CROSBI)457307 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 622  |a Štulhofer, Aleksandar 
245 1 0 |a SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa /  |c Štulhofer, Aleksandar ; Bardek, Mirna ; Desnica, Mirta ; Paska, Iva ; Zrile, Marina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a SMSI as a micro-cultural change in Croatian schools: Pilot evaluation 
300 |a 185-198  |f str. 
363 |a 5  |b 2  |i 2008 
520 |a Rad opisuje pilot evaluaciju informatičkog paketa SMSi, prvenstveno namijenjenog unaprjeđivanju informiranja i komunikacije između nastavnika, učenika i njihovih roditelja. Istraživanje je pripremljeno i provedeno u razdoblju između ožujka i svibnja 2008. godine u tri zagrebačke osnovne škole u kojima su obuhvaćeni učenici osam 6. i 7. sedmih razreda te njihovi roditelji, a obavljeni su i intervjui s nastavnicima koji su već neko vrijeme koristili uslugu. Ukupno je anketirano 163 učenika, od kojih je 69 (42, 3%) bilo uključeno u SMSi, i 202 njihovih roditelja (84 ili 41, 6% je koristilo uslugu). Analiza prikupljenih podataka temelji se na provjeri pet hipoteza o potencijalnim intendiranim i neintendiranim efektima SMSi servisa. Nalazi pokazuju da korištenje usluge može imati pozitivan učinak na informiranje učenika o nastavnim i izvannastavnim sadržajima, komunikaciju između roditelja i nastavnika te roditelja i njihove djece, kao i samo-percipiranu roditeljsku kontrolu. Utvrđeno je, također, da roditelji koji su uključeni u SMSi iskazuju značajno veće zadovoljstvo školom koje njihovo dijete pohađa od roditelja iz kontrole skupine. Prikupljeni podatci ne ukazuju na tendenciju supstitucije izravnog kontakta roditelja i nastavnika (u školi) neizravnim (SMSi). S obzirom na niz metodoloških ograničenja studije, u budućnosti će biti potrebno provesti opsežnije i preciznije (bolje kontrolirano) evaluacijsko istraživanje kako bi se provjerili ovi preliminarni rezultati. 
536 |a Projekt MZOS  |f 036-0362027-1639 
546 |a HRV 
690 |a 2.09 
690 |a 5.04 
690 |a 5.05 
693 |a Pilot evaluacija, informatički paket, SMS-informativka, komunikacija učenika, roditelja i nastavnika  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a pilot evaluation, information package, SMSi, student-parent-teacher communication  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Bardek, Mirna  |4 aut 
700 1 |a Desnica, Mirta  |4 aut 
700 1 |a Paska, Iva  |4 aut 
700 1 |a Zrile, Marina  |4 aut 
773 0 |t Pedagogijska istraživanja  |x 1334-7888  |g 5 (2008), 2 ; str. 185-198 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 308654  |d 308652