SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa
Rad opisuje pilot evaluaciju informatičkog paketa SMSi, prvenstveno namijenjenog unaprjeđivanju informiranja i komunikacije između nastavnika, učenika i njihovih roditelja. Istraživanje je pripremljeno i provedeno u razdoblju između ožujka i svibnja 2008. godine u tri zagrebačke osnovne škole u koji...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308654/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogijska istraživanja 5 (2008), 2 ; str. 185-198 |
Glavni autori: | Štulhofer, Aleksandar (-), Bardek, Mirna (Author), Desnica, Mirta, Paska, Iva, Zrile, Marina |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02828naa a2200325uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205145702.0 | ||
008 | 131105s2008 xx hrv|d | ||
022 | |a 1334-7888 | ||
035 | |a (CROSBI)457307 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 622 |a Štulhofer, Aleksandar | |
245 | 1 | 0 | |a SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa / |c Štulhofer, Aleksandar ; Bardek, Mirna ; Desnica, Mirta ; Paska, Iva ; Zrile, Marina. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a SMSI as a micro-cultural change in Croatian schools: Pilot evaluation | |
300 | |a 185-198 |f str. | ||
363 | |a 5 |b 2 |i 2008 | ||
520 | |a Rad opisuje pilot evaluaciju informatičkog paketa SMSi, prvenstveno namijenjenog unaprjeđivanju informiranja i komunikacije između nastavnika, učenika i njihovih roditelja. Istraživanje je pripremljeno i provedeno u razdoblju između ožujka i svibnja 2008. godine u tri zagrebačke osnovne škole u kojima su obuhvaćeni učenici osam 6. i 7. sedmih razreda te njihovi roditelji, a obavljeni su i intervjui s nastavnicima koji su već neko vrijeme koristili uslugu. Ukupno je anketirano 163 učenika, od kojih je 69 (42, 3%) bilo uključeno u SMSi, i 202 njihovih roditelja (84 ili 41, 6% je koristilo uslugu). Analiza prikupljenih podataka temelji se na provjeri pet hipoteza o potencijalnim intendiranim i neintendiranim efektima SMSi servisa. Nalazi pokazuju da korištenje usluge može imati pozitivan učinak na informiranje učenika o nastavnim i izvannastavnim sadržajima, komunikaciju između roditelja i nastavnika te roditelja i njihove djece, kao i samo-percipiranu roditeljsku kontrolu. Utvrđeno je, također, da roditelji koji su uključeni u SMSi iskazuju značajno veće zadovoljstvo školom koje njihovo dijete pohađa od roditelja iz kontrole skupine. Prikupljeni podatci ne ukazuju na tendenciju supstitucije izravnog kontakta roditelja i nastavnika (u školi) neizravnim (SMSi). S obzirom na niz metodoloških ograničenja studije, u budućnosti će biti potrebno provesti opsežnije i preciznije (bolje kontrolirano) evaluacijsko istraživanje kako bi se provjerili ovi preliminarni rezultati. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 036-0362027-1639 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 2.09 | ||
690 | |a 5.04 | ||
690 | |a 5.05 | ||
693 | |a Pilot evaluacija, informatički paket, SMS-informativka, komunikacija učenika, roditelja i nastavnika |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a pilot evaluation, information package, SMSi, student-parent-teacher communication |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Bardek, Mirna |4 aut | |
700 | 1 | |a Desnica, Mirta |4 aut | |
700 | 1 | |a Paska, Iva |4 aut | |
700 | 1 | |a Zrile, Marina |4 aut | |
773 | 0 | |t Pedagogijska istraživanja |x 1334-7888 |g 5 (2008), 2 ; str. 185-198 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 308654 |d 308652 |