Škola temeljena na pravima djeteta: Inkluzija kao odraz poštovanja prava djece

Inkluzija je instrument stvaranja škole temeljene na pravima, a istodobno i posljedica odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na pravima djeteta. Inkluzivna škola njeguje bogatstvo različitosti, filozofiju jednakosti u različitosti i individualizaciju procesa stjecanja znanja radi smanjenja isključiv...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308752/Details
Matična publikacija: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu
21 (2010), 90-91 (116-117) ; str. 47-48
Glavni autor: Širanović, Ana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01500naa a2200253uu 4500
005 20140121185044.0
008 131105s2010 xx hrv|d
022 |a 0353-636X 
035 |a (CROSBI)470135 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Širanović, Ana  |9 615 
245 1 0 |a Škola temeljena na pravima djeteta: Inkluzija kao odraz poštovanja prava djece /  |c Ana Markovinović. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Children's Rights-based School: Inclusion as a reflection of the respect for the rights of the child 
300 |a 47-48  |f str. 
363 |a 21  |b 90-91 (116-117)  |i 2010 
520 |a Inkluzija je instrument stvaranja škole temeljene na pravima, a istodobno i posljedica odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na pravima djeteta. Inkluzivna škola njeguje bogatstvo različitosti, filozofiju jednakosti u različitosti i individualizaciju procesa stjecanja znanja radi smanjenja isključivanja pojedinaca ili skupina iz obrazovanja. Takva škola stvara temelj za društvo u kojemu se poštuju ljudska prava, jednakost, suradničko ponašanje te solidarnost i zajedništvo. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Prava djeteta, inkluzija, škola  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a The rights of the child, inclusion, school  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu  |x 0353-636X  |g 21 (2010), 90-91 (116-117) ; str. 47-48 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - pregledni rad 
999 |c 308752  |d 308750