Škola temeljena na pravima djeteta: Inkluzija kao odraz poštovanja prava djece
Inkluzija je instrument stvaranja škole temeljene na pravima, a istodobno i posljedica odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na pravima djeteta. Inkluzivna škola njeguje bogatstvo različitosti, filozofiju jednakosti u različitosti i individualizaciju procesa stjecanja znanja radi smanjenja isključiv...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308752/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 90-91 (116-117) ; str. 47-48 |
| Glavni autor: | Širanović, Ana (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01500naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20140121185044.0 | ||
| 008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 0353-636X | ||
| 035 | |a (CROSBI)470135 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Širanović, Ana |9 615 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Škola temeljena na pravima djeteta: Inkluzija kao odraz poštovanja prava djece / |c Ana Markovinović. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Children's Rights-based School: Inclusion as a reflection of the respect for the rights of the child | |
| 300 | |a 47-48 |f str. | ||
| 363 | |a 21 |b 90-91 (116-117) |i 2010 | ||
| 520 | |a Inkluzija je instrument stvaranja škole temeljene na pravima, a istodobno i posljedica odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na pravima djeteta. Inkluzivna škola njeguje bogatstvo različitosti, filozofiju jednakosti u različitosti i individualizaciju procesa stjecanja znanja radi smanjenja isključivanja pojedinaca ili skupina iz obrazovanja. Takva škola stvara temelj za društvo u kojemu se poštuju ljudska prava, jednakost, suradničko ponašanje te solidarnost i zajedništvo. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a Prava djeteta, inkluzija, škola |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a The rights of the child, inclusion, school |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 21 (2010), 90-91 (116-117) ; str. 47-48 | |
| 942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - pregledni rad | ||
| 999 | |c 308752 |d 308750 | ||