Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?
Brojna istraživanja pokazuju kako djeca iz različitih zemalja mogu imati bitno drugačiji učinak na standardiziranim testovima iz matematike. U radu su opisani najbitniji čimbenici koji imaju utjecaj na ovakve rezultate - obitelj, sustav vrijednosti u društvu, jezik, te obrazovni čimbenici: vrijeme u...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308893/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike 44 (2010), str. 5-9 |
| Glavni autor: | Pavlin-Bernardić, Nina (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
| LEADER | 01460naa a2200265uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20150519095806.0 | ||
| 008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1332-3008 | ||
| 035 | |a (CROSBI)499605 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 753 |a Pavlin-Bernardić, Nina | |
| 245 | 1 | 0 | |a Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću? / |c Pavlin-Bernardić, Nina. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a What are the causes of cultural differences in mathematical achievement? | |
| 300 | |a 5-9 |f str. | ||
| 363 | |a 44 |i 2010 | ||
| 520 | |a Brojna istraživanja pokazuju kako djeca iz različitih zemalja mogu imati bitno drugačiji učinak na standardiziranim testovima iz matematike. U radu su opisani najbitniji čimbenici koji imaju utjecaj na ovakve rezultate - obitelj, sustav vrijednosti u društvu, jezik, te obrazovni čimbenici: vrijeme u školi provedeno u učenju matematike, domaće zadaće, kurikulum i metode poučavanja. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301676-1357 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.06 | ||
| 693 | |a poučavanje matematike, kulturalne razlike |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a mathematics teaching, cultural differences |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike |x 1332-3008 |g 44 (2010), str. 5-9 | |
| 856 | 4 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=152660 |y Elektronička verzija članka | |
| 942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
| 999 | |c 308893 |d 308891 | ||