Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?
Brojna istraživanja pokazuju kako djeca iz različitih zemalja mogu imati bitno drugačiji učinak na standardiziranim testovima iz matematike. U radu su opisani najbitniji čimbenici koji imaju utjecaj na ovakve rezultate - obitelj, sustav vrijednosti u društvu, jezik, te obrazovni čimbenici: vrijeme u...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308893/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike 44 (2010), str. 5-9 |
Glavni autor: | Pavlin-Bernardić, Nina (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2010). Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?: Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću? Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, p. 4.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?: Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?" 2010: 4.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?: Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?" 2010: 4.