Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?

Brojna istraživanja pokazuju kako djeca iz različitih zemalja mogu imati bitno drugačiji učinak na standardiziranim testovima iz matematike. U radu su opisani najbitniji čimbenici koji imaju utjecaj na ovakve rezultate - obitelj, sustav vrijednosti u društvu, jezik, te obrazovni čimbenici: vrijeme u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308893/Similar
Matična publikacija: Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike
44 (2010), str. 5-9
Glavni autor: Pavlin-Bernardić, Nina (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, N. (2010). Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?: Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću? Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, p. 4.

Chicago stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?: Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?" 2010: 4.

MLA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?: Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?" 2010: 4.