Participativna prava djeteta u sustavu odgoja i obrazovanja
Participativna prava djeteta čine Konvenciju o pravima djeteta revolucionarnim dokumentom jer odražavaju novo poimanje djeteta i djetetove uloge u svojemu razvoju i odgoju. Participativnim se pravima djetetu priznaje subjektivitet, što znači da se post-Konvencijsko dijete shvaća kao aktivno biće, sp...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308932/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta 12 (2010), 1/2 ; str. 117-125 |
Glavni autor: | Širanović, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02207naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140121184946.0 | ||
008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
022 | |a 1332-3210 | ||
035 | |a (CROSBI)504227 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 615 |a Širanović, Ana | |
245 | 1 | 0 | |a Participativna prava djeteta u sustavu odgoja i obrazovanja / |c Ana Markovinović. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Participation Rights of Children in Education System | |
300 | |a 117-125 |f str. | ||
363 | |a 12 |b 1/2 |i 2010 | ||
520 | |a Participativna prava djeteta čine Konvenciju o pravima djeteta revolucionarnim dokumentom jer odražavaju novo poimanje djeteta i djetetove uloge u svojemu razvoju i odgoju. Participativnim se pravima djetetu priznaje subjektivitet, što znači da se post-Konvencijsko dijete shvaća kao aktivno biće, sposobno sudjelovati u svojem okružju i preuzimati odgovornost za svoje ponašanje. Osim što je aktivno sudjelovanje ljudsko pravo svakog djeteta, ono predstavlja i pripremu za život u demokratskom društvu. Priprema za demokratsko sudjelovanje događa se (ili se ne događa) u procesu odgoja i obrazovanja, i to na svim razinama u društvu: obitelji, školi i lokalnoj zajednici. U tom bi smislu sudjelovanje djece, u svim situacijama i pitanjima koja ih se tiču, trebalo postati svakodnevan način ponašanja i odnošenja djece i odraslih. U radu se razmatraju participativna prava djeteta u odgoju i obrazovanju, njihova razvojna i odgojna logika, mogućnosti dječjeg sudjelovanja u odgoju i obrazovanju i dobrobiti uvažavanja participativnih prava djeteta. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a participativna prava djeteta, slika djeteta, odgoj za participaciju, participativne nastavne strategije, demokratsko sudjelovanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a participation rights of children, image of the child, upbringing for participation, participatory teaching strategies, democratic participation |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta |x 1332-3210 |g 12 (2010), 1/2 ; str. 117-125 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
999 | |c 308932 |d 308930 |