Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole
Ubrzani tehnološki razvoj pokrenuo je kontinuiran proces proširivanja pojma pismenosti u odnosu na dosadašnje shvaćanje pismenosti kao sposobnosti poznavanja slova te čitanja i pisanja nekog jezika. Iz tog je razloga u današnjem digitaliziranom svijetu opravdano govoriti o digitalnoj pismenosti koja...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308935/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 92 (118) ; str. 25-25 |
Glavni autor: | Širanović, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01958naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140121185302.0 | ||
008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)504236 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Širanović, Ana |9 615 | |
245 | 1 | 0 | |a Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole / |c Ana Markovinović. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Digital literacy, digital participation and schools | |
300 | |a 25-25 |f str. | ||
363 | |a 21 |b 92 (118) |i 2010 | ||
520 | |a Ubrzani tehnološki razvoj pokrenuo je kontinuiran proces proširivanja pojma pismenosti u odnosu na dosadašnje shvaćanje pismenosti kao sposobnosti poznavanja slova te čitanja i pisanja nekog jezika. Iz tog je razloga u današnjem digitaliziranom svijetu opravdano govoriti o digitalnoj pismenosti koja se odnosi na znanja i vještine potrebne za korištenje novih tehnologija i medija, na razumijevanje načina na koji oni utječu na značenja koja prenose ili proizvode te na sposobnost analize i vrednovanja informacija koje su dostupne na internetu i u ostalim medijima.Mladi danas vrlo često bolje poznaju mogućnosti korištenja modernih tehnologija nego starije generacije, stoga one postavljaju nove izazove pred odrasle koji odgajaju i obrazuju. Obrazovanjem za digitalnu pismenost usvaja se znanje te stječu vještine i stavovi za kritičko promišljanje uloge medija u životima ljudi, kao i za društvenu, kulturnu, građansku i ekonomsku participaciju u svakodnevnom životu. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Digitalna pismenost, digitalna participacija, škola, obrazovanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Digital literacy, digital participation, school, education |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 21 (2010), 92 (118) ; str. 25-25 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 308935 |d 308933 |