Kritičko razmišljanje - zašto ga je tako teško naučiti?
Poučavati kritičko razmišljanje nije jednostavno, ali nije ni nemoguće. Kako bi organizirali svakodnevne nastavne aktivnosti na način da stvaraju prigode u kojima će učenici vježbati kritičko mišljenje, učitelji trebaju znati da ne postoji set vještina za kritičko razmišljanje koji, jednom kada ga s...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308936/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 20/21 (2009/2010), 88-89 (114-115) ; str. 47-48 |
Glavni autor: | Markovinović, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01404naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2002 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)504242 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Markovinović, Ana | |
245 | 1 | 0 | |a Kritičko razmišljanje - zašto ga je tako teško naučiti? / |c Markovinović, Ana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Critical thinking - why is it so hard to learn it? | |
300 | |a 47-48 |f str. | ||
363 | |a 20/21 |b 88-89 (114-115) |i 2009/2010 | ||
520 | |a Poučavati kritičko razmišljanje nije jednostavno, ali nije ni nemoguće. Kako bi organizirali svakodnevne nastavne aktivnosti na način da stvaraju prigode u kojima će učenici vježbati kritičko mišljenje, učitelji trebaju znati da ne postoji set vještina za kritičko razmišljanje koji, jednom kada ga stekne, učenik može primijeniti u bilo kojem kontekstu. Kritičko razmišljanje ovisno je o znanju o nekom području, kao i o strategijama kritičkog mišljenja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Kritičko razmišljanje, učenje, poučavanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Critical thinking, learning, teaching |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 20/21 (2009/2010), 88-89 (114-115) ; str. 47-48 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 1 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 308936 |d 308934 |