Kritičko razmišljanje - zašto ga je tako teško naučiti?

Poučavati kritičko razmišljanje nije jednostavno, ali nije ni nemoguće. Kako bi organizirali svakodnevne nastavne aktivnosti na način da stvaraju prigode u kojima će učenici vježbati kritičko mišljenje, učitelji trebaju znati da ne postoji set vještina za kritičko razmišljanje koji, jednom kada ga s...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308936/Details
Matična publikacija: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu
20/21 (2009/2010), 88-89 (114-115) ; str. 47-48
Glavni autor: Markovinović, Ana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01404naa a2200241uu 4500
008 131105s2002 xx hrv|d
022 |a 0353-636X 
035 |a (CROSBI)504242 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Markovinović, Ana 
245 1 0 |a Kritičko razmišljanje - zašto ga je tako teško naučiti? /  |c Markovinović, Ana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Critical thinking - why is it so hard to learn it? 
300 |a 47-48  |f str. 
363 |a 20/21  |b 88-89 (114-115)  |i 2009/2010 
520 |a Poučavati kritičko razmišljanje nije jednostavno, ali nije ni nemoguće. Kako bi organizirali svakodnevne nastavne aktivnosti na način da stvaraju prigode u kojima će učenici vježbati kritičko mišljenje, učitelji trebaju znati da ne postoji set vještina za kritičko razmišljanje koji, jednom kada ga stekne, učenik može primijeniti u bilo kojem kontekstu. Kritičko razmišljanje ovisno je o znanju o nekom području, kao i o strategijama kritičkog mišljenja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Kritičko razmišljanje, učenje, poučavanje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Critical thinking, learning, teaching  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu  |x 0353-636X  |g 20/21 (2009/2010), 88-89 (114-115) ; str. 47-48 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 1  |z Strucni - clanak 
999 |c 308936  |d 308934