Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost
Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snal...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308940/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 116-117 ; str. 9-11 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01637naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155908.0 | ||
008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)504253 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Essential features of the curriculum: contextualization and development | |
300 | |a 9-11 |f str. | ||
363 | |a 21 |b 116-117 |i 2010 | ||
520 | |a Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snalaženje u u nepredvidivim i neočekivanim situacijama. To je moguće postići razvojem suradničke kulture vrtića, u kojoj praktičari imaju priliku zajednički promišljati i evaluirati odgojno-obrazovni proces i na tim osnovama planirati primjerene situacije učenja za djecu i redefinirati svoju ulogu u tom procesu. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Razvojni kurikulum, "kontekstualizirani" kurikulum, suradnička kultura |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a emergent curriculum, "contextual curriculum", culture of collaboration |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 21 (2010), 116-117 ; str. 9-11 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 308940 |d 308938 |