Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost

Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snal...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308940/Details
Matična publikacija: Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu
21 (2010), 116-117 ; str. 9-11
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01637naa a2200265uu 4500
005 20131205155908.0
008 131105s2010 xx hrv|d
022 |a 0353-636X 
035 |a (CROSBI)504253 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Essential features of the curriculum: contextualization and development 
300 |a 9-11  |f str. 
363 |a 21  |b 116-117  |i 2010 
520 |a Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snalaženje u u nepredvidivim i neočekivanim situacijama. To je moguće postići razvojem suradničke kulture vrtića, u kojoj praktičari imaju priliku zajednički promišljati i evaluirati odgojno-obrazovni proces i na tim osnovama planirati primjerene situacije učenja za djecu i redefinirati svoju ulogu u tom procesu. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Razvojni kurikulum, "kontekstualizirani" kurikulum, suradnička kultura  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a emergent curriculum, "contextual curriculum", culture of collaboration  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu  |x 0353-636X  |g 21 (2010), 116-117 ; str. 9-11 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 308940  |d 308938