Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost
Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snal...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308940/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 116-117 ; str. 9-11 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2010). Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost: Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost. Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 16.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost: Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost." 2010: 16.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost: Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost." 2010: 16.