Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma
Odgojno - obrazovni rad ostvaruje se u specifičnim i vrlo složenim uvjetima određenim konkretnim kontekstom koje će u velikoj mjeri determinirati njegovu kvalitetu. Suvremeno promišljanje kurikuluma podrazumijeva cjelovit, integrirani i holistički pristup učenju, razvoju i življenju djeteta u kojem...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308954/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 90-91 (2010), str. 12-14 |
Glavni autor: | Šagud, Mirjana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02376naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20170322112909.0 | ||
008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
999 | |c 308954 |d 308952 | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)507501 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 610 |a Šagud, Mirjana | |
245 | 1 | 0 | |a Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma / |c Mirjana Šagud. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pedagogue in building and developing curriculum | |
300 | |a 12-14 |f str. | ||
363 | |a 90-91 |i 2010 | ||
520 | |a Odgojno - obrazovni rad ostvaruje se u specifičnim i vrlo složenim uvjetima određenim konkretnim kontekstom koje će u velikoj mjeri determinirati njegovu kvalitetu. Suvremeno promišljanje kurikuluma podrazumijeva cjelovit, integrirani i holistički pristup učenju, razvoju i življenju djeteta u kojem su povezani svi aspekti djetetovog razvoja . Nerijetko , međutim, u odgojno - obrazovnoj praksi susrećemo raščlanjene i rascjepkane sadržaje, dominaciju planiranog i unaprijed propisanog što ne korespondira s dječjim stvarnim interesima i zakonitostima učenja. Dekontekstualizacija kurikularnih sadržaja, usmjerenost na pojedinačno i od djetetovih interesa izdvojenih područja interesa još je uvijek prisutna tendencija u predškolskim ustanovama. Razvoj i građenje kurikuluma u određenom odgojno - obrazovnom kontekstu mora biti rezultat promatranja, procjenjivanja, razumijevanja i njegovog razvijanja u konkretnim uvjetima što je posljedica ne samo aktivnosti odgajatelja koji neposredno planira i realizira odgojno - obrazovni proces, nego zajedničkih akcija odgajatelja i cjelokupnog stručnog tima, posebice pedagoga. Oni će na temelju svoje profesionalne procjene promišljati i kasnije sugerirati strategije odgojnog djelovanja za koje smatraju da su u određenom trenutku adekvatne. U suradnji s odgajateljima, pedagog promišlja , te zajedno sa svima koji participiraju u odgojno - obrazovnoj praksi planira, provjerava građenje i realizaciju određenih dijelova kurikuluma. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a pedagog, kurikulum |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a pedagogue, curriculum |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 90-91 (2010), str. 12-14 | |
942 | |c CLA |u 2 |z Ostalo - clanak |t 1.04 |