Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma
Odgojno - obrazovni rad ostvaruje se u specifičnim i vrlo složenim uvjetima određenim konkretnim kontekstom koje će u velikoj mjeri determinirati njegovu kvalitetu. Suvremeno promišljanje kurikuluma podrazumijeva cjelovit, integrirani i holistički pristup učenju, razvoju i življenju djeteta u kojem...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308954/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 90-91 (2010), str. 12-14 |
| Glavni autor: | Šagud, Mirjana (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Šagud, M. (2010). Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma: Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu.
Chicago stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma: Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma." 2010.
MLA stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma: Pedagog u stvaranju i razvijanju kurikuluma." 2010.