Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, II. dio

U drugome je dijelu rada uglavnom predstavljena komparativna raščlamba glavnih obilježja teorije nastave romana (1962-1979). Hrvatski interpretacijski pristup romanu (sukladan teoriji interpretacije) i hrvatski problemski pristup romanu prihvaćeni su kao najsvrhovitiji te obvezatni u svim jugoslaven...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309145/Details
Matična publikacija: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja
5 (1984.), str. 467-477
Glavni autor: Pandžić, Vlado (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01259naa a2200241uu 4500
008 131105s1984 xx hrv|d
022 |a 0044-4855 
035 |a (CROSBI)522456 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Pandžić, Vlado 
245 1 0 |a Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, II. dio /  |c Pandžić, Vlado. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The main streams of the school interpretation of the novel in Yugoslavia since 1945 to 1979, Part II 
300 |a 467-477  |f str. 
363 |a 5  |i 1984. 
520 |a U drugome je dijelu rada uglavnom predstavljena komparativna raščlamba glavnih obilježja teorije nastave romana (1962-1979). Hrvatski interpretacijski pristup romanu (sukladan teoriji interpretacije) i hrvatski problemski pristup romanu prihvaćeni su kao najsvrhovitiji te obvezatni u svim jugoslavenskim republikama. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
690 |a 6.08 
693 |a Roman, školska interpretacija.  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Novel, school interpretation.  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja  |x 0044-4855  |g 5 (1984.), str. 467-477 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - pregledni rad 
999 |c 309145  |d 309143